Ga naar inhoud


[Vista] Pictogrammen plotseling verwisseld


TangoBravo

Aanbevolen berichten

Op een Sony-Vaio laptop, met Windows Vista wijzigden plotseling de pictogrammen. Windows One Note kreeg opeens het plaatje van Nokia Maps Updater, Internet Explorer kreeg het pictogram van Notepad, Paperport die van Acronis True Image, kortom de hele boel ligt flink overhoop. Een aantal pictogrammen zijn via "Eigenschappen" terug te zetten, maar een aantal andere zoals Outlook, OneNote zijn gewoon niet te wijzigen.

 

Ik heb al wel de tip gelezen dat dit onder o.a. Windows XP te maken zou kunnen hebben met een beschadigde cache, die simpel gewist zou kunnen worden, alleen of dat bij Vista ook de oorzaak zou kunnen zijn, en waar dat cachebestand staat weet ik niet. Kan iemand mij op weg helpen?

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


In Win7 is het op bureaublad rechtermuisknop -> aan persoonlijke voorkeur aanpassen -> bureaublad pictogrammen wijzigen -> Standaardwaarden herstellen.

 

Volgens mij gaat het in Vista hetzelfde

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi laugh

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...