Ga naar inhoud


[Vantage] HD8000S haperende EPG


sat rulez

Aanbevolen berichten


hoi,

 

bedankt voor je antwoord

 

ben blij dat ik de interne kaart lezers kan blijven gebruiken met mijn 2 kaarten met de versie 2.58.02 .

met de 2.49.02 en cds cam werkt het niet na behoren (bv geen hd e.d.)vandaar mijn voorkeur voor de interne kaartlezers.

zal binnen kort de versie 2.58.02 er op zetten

 

nog maals dank

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

geen dank snel de 2.58.02 erop zetten je krijgt er echt een snellere receiver voor terug........wel ff terug naar de fabrieksinstellingen na het proggen......je voorkeurslijst ed kun je zolang op de harde schijf parkeren.

 

Groetjes................

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

de versie 2.58.02 er op gezet en werkt inderdaad weer prima met de cardreaders. :D

 

het enige ``minpuntje`` is dat kabel duitsland via 23,5 nu niet meer werkt.

maar de helft was al niet meer te zien en binnenkort worden deze transponders toch vervangen door een glasvezel verbindingen

 

dit was de enige reden dat ik nog de versie 02.49.02 gebruikte

maar het blijvend kunnen zien van de cds/tvv/telesat (sd-)kanalen vind ik wel wat belangrijker

 

nogmaals bedankt.

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Tja je moet keuzes maken of creatief zijn, al eens geprobeerd de sleuteltjes uit de 2.49.02 in de 2.58.02 te plaatsen zijn immers beide emu's :D:D:D

 

Nb de 2.58.02 bevat geen sleutels standaard is alleen maar een cardfix emu.

 

Groetjes...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vreemd is wel dat na het flashen bij systeeminformatie 2.55 staat vermeld i.p.v. 2.58.

 

Denk dat het een aangepaste 2.55 is. Is ook al vrij oud, er zijn ondertussen heel wat nieuwe "originele" versies verschenen, maar helaas geen EMU meer bij Kicks-Ass.TV...

Open the pod bay doors, Hal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JazzySOB
Vreemd is wel dat na het flashen bij systeeminformatie 2.55 staat vermeld i.p.v. 2.58.



Hoi,
Dat klopt is idd een aangepaste versie de 01 is voor de Duitse kaartjes en later ook voor de ondersteuning van ci+ en de 02 voor de seca kaartjes.......staat er ook duidelijk bij trouwens dat het alleen maar een cardfix betreft en verder niks.

Zou mij niks verbazen dat Vantage zelf heeft meegeholpen aan deze fix en wel omdat bv deze "ëmu" geen sleuteltjes bevat maar wel de werking van de interne kaartlezers activeert maar er voor Vantage geen betaling van de rechten tegenover staat eek


Groetjes........
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...