Ga naar inhoud


Triax 88 met multi block


ikkeenjij36

Aanbevolen berichten

hallo allemaal alles gemonteerd zoals connexion in ander topic maar overal signaal op maar zodra ik het op de switch aansluit heb ik op geen sat meer signaal heeft iemand idee wat ik verkeerd doe?

heb 2 verschillende switches geprobeerd.

Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: ikkeenjij36
hallo allemaal alles gemonteerd zoals connexion in ander topic maar overal signaal op maar zodra ik het op de switch aansluit heb ik op geen sat meer signaal heeft iemand idee wat ik verkeerd doe?
heb 2 verschillende switches geprobeerd.

Je hebt net te weinig informatie verstrekt met deze vraag.

Evenwel, ik neem aan dat je een mono-block bedoelt, bv voor A1/A3 (19.2E/23.5E). Als je daarvoor nog een switch wilt zetten, geen probleem, maar dan moet je wel een uncommitted switch nemen, bv Spaun SUR220. Met 'gewone' DiSecq switches gaat het inderdaad niet werken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry voor de sumiere informatie het gaat dus over nu 3 monoblocks die ik in een multifeed heb zitten.

intussen heb ik het op kunnen lossen door de kabels tussen de lnb's en de switch even opnieuw te maken zonder de koperen draad en het zilveren vliesje eraf te halen dus erop laten zitten nu heb ik met fijn tunen op de 19.2,de hotbird op 13 en op de astra28 beeld met geluid ik moet alleen nog even wachten op mijn laatste alp lnb(dunne) om ook de astra 23 te kunnen pakken nu te weinig ruimte op de rail.

ik ga deze week naar zuid italie en zal als ik terug ben mijn ervaringen en hopelijk ook foto's hier neer zetten zodat jullie ook weten wat deze opstelling doet in het zuiden van europa

Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ikkeenjij36
het gaat dus over nu 3 monoblocks die ik in een multifeed heb zitten

Ik denk dat je single LNBs bedoelt?!?

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ikkeenjij36
sorry voor de sumiere informatie het gaat dus over nu 3 monoblocks die ik in een multifeed heb zitten.
intussen heb ik het op kunnen lossen door de kabels tussen de lnb's en de switch even opnieuw te maken zonder de koperen draad en het zilveren vliesje eraf te halen dus erop laten zitten nu heb ik met fijn tunen op de 19.2,de hotbird op 13 en op de astra28 beeld met geluid ik moet alleen nog even wachten op mijn laatste alp lnb(dunne) om ook de astra 23 te kunnen pakken nu te weinig ruimte op de rail.
ik ga deze week naar zuid italie en zal als ik terug ben mijn ervaringen en hopelijk ook foto's hier neer zetten zodat jullie ook weten wat deze opstelling doet in het zuiden van europa

ook zal ik hier binnenkort de onderlinge afstanden erbij zetten want het verschilt wel iets met die van de triax 78cm

Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ikkeenjij36

ook zal ik hier binnenkort de onderlinge afstanden erbij zetten want het verschilt wel iets met die van de triax 78cm

Als jij zonder diseqc stuk voor stuk goed signaal hebt, ligt de fout bij de instellingen.
Of de twee diseqcs doen het allebei niet (Zou toevallig zijn, maar niks is onmogelijk.), of je hebt de configuratie in de ontvanger niet goed ingesteld.
Heb je de lnb's wel op maximale signaalontvangst gemonteerd?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo eduard intussen doet alles het zoals in vorige post verteld,ik heb nog op hb en astra2 nog geen max ontvangst volgens mij maar ik heb wel overal beeld en geluid behalve op astra 3 doordat ik erachter kwam dat er 1 oude lnb kapot is na sluitingstyd vd winkels,een nieuwe is onderweg en wordt erbij gezet zodra ik weer tyd hiervoor heb en weer thuis ben

Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal weer terug uit zuid-italie had bijna overal beeld op behalve op de 28 graden wel parliament en bbcnews maar geen bbc 1tm4 ook niks op itv enz wel op verschillende andere kanalen van de 28 ook hotbird en 19.2 had ik overal beeld op in duitsland vt weekend had ik overigens wel op die kanalen beeld wue weet wat ik fout doe of ligt t aan mijn afstellingen in mijn receiver?

Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...