Ga naar inhoud


acer aspire 7741g xp instaleren wil niet lukken


daltonagf

Aanbevolen berichten

ik heb nu winxp en win7 geinstaleerd, werken beiden goed, maar als ik nu kijk bij de computer eigenschappen is er 2,99 gb geheugen beschikbaar ipv 4gb en 32 bit ipv 64 bit. lost dit vanzelf op met de updates voor win7 en de acer updates, of is er iets anders mis,

 

mvg

 

rob

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: daltonagf
ik heb nu winxp en win7 geinstaleerd, werken beiden goed, maar als ik nu kijk bij de computer eigenschappen is er 2,99 gb geheugen beschikbaar ipv 4gb en 32 bit ipv 64 bit. lost dit vanzelf op met de updates voor win7 en de acer updates, of is er iets anders mis,

mvg

rob





Nee..... bij 32 Bits is dat ongeveer het maximale wat je kunt gebruiken. Je kunt ongeveer tot 3.15 GB komen. Bij 64bits had je de maximale 4 GB kunnen gebruiken.

Ik meldde hier dat al

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 32 bit (en 2,99gb) bij de win7 instalatie is daar iets fout gegaan (bij instalatie ik heb wel de 64 bit gekozen) , of moet ik eerst alle update`s en drivers instaleren. dat winxp wat trager is en niet het maximale uit het systeem haalt vindt ik niet erg , is alleen om exact te laten draaien,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar is er wat fout gegaan. Als je originele DVD's hebt zijn het verschillende DVD's 1 voor 32 bit en 1 voor 64 bit.

 

Je kunt een 32 bit NIET upgraden naar 64 bit. Als je dit zou willen betekent dit een herinstallatie.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi, dat horen we graag laugh

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...