Ga naar inhoud


Suround systeem, wat kiezen ?


Gast cherifo

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een draadloos surround systeem om dit op mijn plasma PS50A551‏ aan te sluiten.

 

IK lees hier ook regelmatig dat Bose heel duur is voor de kwaliteit het zelf heeft..maar qua draadloos systeem heb ik ze nergens anders kunnen terugvinden dan bij Bose zelf..maar ik vindt ze verschrikkelijk duur.

Ik denk dat het laatste type van Bose Home cinema-systemen met 2 luidsprekers ‏link: Home cinema-systemen met 2 luidsprekers - Bose

Of het type : Home cinema-systemen met 5 luidsprekers - LIFESTYLE-systemen - Bose

 

Ik zoek eigenlijk een goedkoper alternatief.

 

Alvast bedankt voor al jullie input.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alternatieven zijn er genoeg ,alleen draadloos meschien niet zo veel,maar dat lijkt mij ook niet zo belangrijk.Ga eerst maar eens naar een goede speciaalzaak voor de betere HIFI om wat goede luidsprekers te horen,he bste in een aparte luister ruimte,want goed geluid begint met goede spaekers,de meeste Surround speakers zien er niet alleen uit als een pak melk,maar ze klinken ook zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bose klinkt wel aardig(2.1 setjes) maar ik vind de bij geleverde subwoofer heel moeilijk af te stellen omdat die gauw veel te bonkerig klinkt,maar als je dan de goedkopere setjes van Sony en Samsung hoort dan is Bose toch wel een stuk beter.

 

Je kunt ook draadloze speaker zenders/ontvangers kopen maar die zijn stevig in de prijs.

 

Luisteren in een audiozaak is inderdaad het beste wat je kunt doen,neem dan wel een CD of DVD van jezelf mee die je kunt dromen want alleen dan kun je goed vergelijken.

 

2 mnd terug ben ik nog bij Foka in Rotterdam wezen luisteren naar B&W speakers van 650 euro en Tangent speakers van 350 euro en hoewel we dachten dat de B&W op alle fronten zou winnen van de Tangent zijn we de zaak uitgegaan met de Tangent speakers op dat die op alle fronten won.

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...