Ga naar inhoud


[ET9000] ET9000, Open Pli, DVD Player probleem


Hausi

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Allereerst wil ik even zeggen dat ik recent ben overgestapt van een VU+ DUO naar een Xtrend ET9000 en ik ben zeer tevreden over de box. Hij is mooier van uiterlijk, reageert lekker snel en geeft een fantastisch beeld.

Maar er is één ding dat me mateloos stoort, de DVD Player die apart te downloaden is werkt niet. Ik heb drie verschillende images geprobeerd met allemaal hetzelfde resultaat. Ook heb ik verschillende skins gebruikt maar dat mocht ook niet baten.

Nu heb ik een redelijke verzameling films op m'n NAS en die wil ik toch graag bekijken op de TV via de box.

Nu de vraag, weet iemand of dit probleem opgelost kan/gaat worden binnen afzienbare tijd?

 

Groeten,

Hans

Groeten,

Hans

 

DM500S - VU+ DUO - Xtrend ET9000

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Dat het wordt opgelost lijkt mij wat kort door de bocht.

 

Laten we eerst even wachten tot het daadwerkelijk is opgelost.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hausi
Hallo,

Allereerst wil ik even zeggen dat ik recent ben overgestapt van een VU+ DUO naar een Xtrend ET9000 en ik ben zeer tevreden over de box. Hij is mooier van uiterlijk, reageert lekker snel en geeft een fantastisch beeld.
Maar er is één ding dat me mateloos stoort, de DVD Player die apart te downloaden is werkt niet. Ik heb drie verschillende images geprobeerd met allemaal hetzelfde resultaat. Ook heb ik verschillende skins gebruikt maar dat mocht ook niet baten.
Nu heb ik een redelijke verzameling films op m'n NAS en die wil ik toch graag bekijken op de TV via de box.
Nu de vraag, weet iemand of dit probleem opgelost kan/gaat worden binnen afzienbare tijd?

Groeten,
Hans


In de volgende drivers zal er een oplossing zijn voor DVD speler.
Tevens zal DTS downmix ook binnenkort gaan werken smile

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: LINKEY
In de volgende drivers zal er een oplossing zijn voor DVD speler.
Tevens zal DTS downmix ook binnenkort gaan werken smile


Dan hoop ik dat ze snel beschikbaar komen (zonder iets anders te mollen...)!

Gr
JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...