Ga naar inhoud


[Enigma2] Nieuwe RTI Core RC 11 is uit


M_Z

Aanbevolen berichten

ik heb de RC 11 nu erin en heb beeld.

Bij het opstarten is er wel geluid, maar bij zappen niet meer en blijft het beeld vast.

Instelling via HDMI en audio instelling allees op PCM.

Kan wel de MP3 op de hardeschijf beluisteren.

Mis ik soms iets?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

wil teruggaan naar origineel FW 5303. Op usb deze patch.bin gezet. Azbox aan, zie netjes het ip adres. AZUP opgestart en ip ingevuld daarna knop "GO" van install official fw en krijg tekst te zien "could not open connection to the host -IP adress...

 

Hoe nu verder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: VluggeW
Hallo,

Gebruik jazup van PR2 en Hector. Hier gaat het mee.

Greetz


volgens handleiding moet ik officiele FW op usb zetten en hernoemen naar patch.bin
maar welk officiele fw wordt bedoeld? van 0.9.5...of de RTI 11?
Ik kies de 1e maar dit is al een pacth.bin bestand of zit ik helemaal fout met de firmware.
Jazup geeft aan dat dit geen officieel kernel is en verbreekt de connectie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: joop001
Kan iemand zeggen waar ik in deze versie de cccam config kan vinden. Alles gedaan aan de hand van handleiding. cccam draait maar waar vind ik de config?

Bedankt groeten Joop

Inloggen met ftp
en in de map var/etc kijken naar het bestand CCcam.cfg

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alias haha
Origineel bericht van: joop001
Kan iemand zeggen waar ik in deze versie de cccam config kan vinden. Alles gedaan aan de hand van handleiding. cccam draait maar waar vind ik de config?

Bedankt groeten Joop

Inloggen met ftp
en in de map var/etc kijken naar het bestand CCcam.cfg


Klopt, en als daar niets staat dan zelf er 1 aanmaken en plaatsen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

grotegok en alias haha,

 

Ik had inderdaad al in de Var en etc gezocht daar stond niks. Maar in de Var staat ook geen map etc (dus Var/etc) wel een doorverwijzing naar Etc (dus Etc/). Nu is dus de vraag kan ik gewoon de cccam.cfg uit mijn db 7020 nemen want die draait ook op de 2.21 als server voor de Relook en de Azbox is alleen geen E2 versie. Of moet ik idd zoals gezegd nu in de map Etc een cccam.cfg maken (dus Etc/cccam.cfg ipv Var/etc/cccam.cfg).

 

Alvast bedankt voor de reactie.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich lijkt het mooi te lopen. Alleen als ik hem laat zoeken naar zenders dan komt ie op de 23,5 East niet verder dan 11 zenders. Terwijl daar echt wel meer zitten. Werkt dit nog niet goed of doe ik iets verkeerds? Een andere vraag is of de blindsearch funcite behouden blijft? Dit was voor mij een van de redenen om deze ontvanger te kopen. Of moet je daarvoor terug naar de org sw? Is dat dan blijvend zo of wordt dit nog veranderd? Ik begrijp overigens wel dat er ongetwijfeld hogere prioriteiten zullen bestaan. Maar ook de afstandsbediening is nu wat onwennig. Een aantal knoppen lijken niet te werken of hebben nu een andere functie (bijv. teletext, taal, epg). Is daar een oplossing voor?

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: M_Z
Bij Enigma2 ontvangers moet de CCcam.cfg in de map /etc geplaatst worden, dus niet in /var/etc

Let ook op dat de benaming correct met de juiste hoofdeletters: CCcam.cfg moet zijn.

M_Z

Als ik cccam met .cfg file er in installeer dan staat deze gewoon in /var/etc, maar op de een of andere manier, staat de file verborgen, want als ik een config file naar de map transporteer van een vorige installatie, dan vraagt ie of ik de oude file wil overschrijven, terwijl er geen te zien is.
Dit heb ik altijd na een schone installatie, daarna staat ie er gewoon zichtbaar in.
Maar je kunt ook gewoon naar de map /etc gaan.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik gewoon JAZup, dan kun je gewoon vanaf de orginele versie meteen naar de laatste E2 versie gaan zonder problemen en terug

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: joop001
Op zich lijkt het mooi te lopen. Alleen als ik hem laat zoeken naar zenders dan komt ie op de 23,5 East niet verder dan 11 zenders. Terwijl daar echt wel meer zitten. Werkt dit nog niet goed of doe ik iets verkeerds? Een andere vraag is of de blindsearch funcite behouden blijft? Dit was voor mij een van de redenen om deze ontvanger te kopen. Of moet je daarvoor terug naar de org sw? Is dat dan blijvend zo of wordt dit nog veranderd? Ik begrijp overigens wel dat er ongetwijfeld hogere prioriteiten zullen bestaan. Maar ook de afstandsbediening is nu wat onwennig. Een aantal knoppen lijken niet te werken of hebben nu een andere functie (bijv. teletext, taal, epg). Is daar een oplossing voor?

Groeten Joop


Blindscan wordt meen ik nog niet ondersteund in RC11, maar komt ongetwijfeld wel op een gegeven moment.

Voor wat betreft de afstandsbediening, daar heb ik ook hier dacht ik ooit eens een versie van "Pingflood" gepost, die komt heel dicht bij de originele functies van de afstandsbediening.

DB800HD ~ AZBox HD Premium ~ Archsat 3/1 ~ Apple TV2 XBMC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...