Ga naar inhoud


[DM800HD] Flashen met firefox 4.0


Spacerpower

Aanbevolen berichten

Als ik via web wil flashen met firefox 4.0 gaat dit niet voorheen met elke browser wel FF3.6 IE weet iemand of ik wat verkeerd doe of een instelling moet wijzigen?

 

Voor de duidelijkheid, als ik de stopmode activeer verschijnt het IP adres dit geef ik in de adresbalk in dan verschijnt de flash pagina dan selecteer in de betreffende image dan druk ik flash en vervolgens gebeurd er niks.

Ga ik naar IE gaat het meteen.

VU+Ultimo 4K 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oudere versie SS80 en zo doen het niet met Firefox4. De nieuwe Secondstage 81 en later doen het wel weer.

Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax

Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Spacerpower
Als ik via web wil flashen met firefox 4.0 gaat dit niet voorheen met elke browser wel FF3.6 IE weet iemand of ik wat verkeerd doe of een instelling moet wijzigen?

Voor de duidelijkheid, als ik de stopmode activeer verschijnt het IP adres dit geef ik in de adresbalk in dan verschijnt de flash pagina dan selecteer in de betreffende image dan druk ik flash en vervolgens gebeurd er niks.
Ga ik naar IE gaat het meteen.


Yep had ik ook, dus Dreamup maar weer van stal gehaald.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: egypt
Meestal wie Fire Fox gebruikt heeft ook Internet Explorer nog op de Pc , werkt het daar dan niet mee ?


Wat is dat, IE ......? ;-)

Het gekke is dat het flashen niet altijd lukt met Firefox, of zo je wil met de DM. Heeft de Dbox2 ook last van, dus hoort er gewoon bij denk ik dan.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hoeba
Origineel bericht van: egypt
Meestal wie Fire Fox gebruikt heeft ook Internet Explorer nog op de Pc , werkt het daar dan niet mee ?


Wat is dat, IE ......? ;-)

Het gekke is dat het flashen niet altijd lukt met Firefox, of zo je wil met de DM. Heeft de Dbox2 ook last van, dus hoort er gewoon bij denk ik dan.



Internet Explorer?

DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip. Ik had zelf ook problemen toen ik voor een vriend "even" een nieuwe Pli erop wilde zetten. Hier gebruik ik standaard ook Firefox 4 en het flashen lukte dus echt niet. Nu één keer met de internet explorer 9 gedaan en het flashen ging gelijk goed. Pfff, zat me al van alles te bedenken en de oplossing is zo makkelijk!

Groet, André

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dreeke
Bedankt voor de tip. Ik had zelf ook problemen toen ik voor een vriend "even" een nieuwe Pli erop wilde zetten. Hier gebruik ik standaard ook Firefox 4 en het flashen lukte dus echt niet. Nu één keer met de internet explorer 9 gedaan en het flashen ging gelijk goed. Pfff, zat me al van alles te bedenken en de oplossing is zo makkelijk!


ter info: Na het flashen heb je tevens de nieuwe bootloader gekregen en werkt het weer op Firefox 4.0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...