Ga naar inhoud


Htpc amd athlon met geintregreerd ati radeon4200HD naar 3d tv


Aanbevolen berichten

Hallo.

 

Ik heb een assrock moederbord met een AMD Athlon II X2 250 processor (dusl) en 4gb geheugen.

Hierop zit een Ati radeon HD 4200 videokaart waarin in de instelling ook een 3d instelling mogelijk is.

Hierbij laat hij een test side by side stukje zien.

Nu ga ik er van uit dat deze ati mijn lg 3d tv moet kunnen aansturen maar ik krijg het side by side niet voor elkaar.

Maakt niet uit wat voor player ik pak (ook al 3d players gebruikt) maar als ik de tv op 3d zet dan komt het beeld niet goed over elkaar te liggen.

Zet ik echter de film op een usb stick en rechtstreeks in de tv gaat het wel goed maar heb ik geen geluid ivm dat de tv deze codec niet kan afspelen en ook de ondertitels is een ramp.

Via de htpc mooi digial geluid en speelt ook sbs af maar zodra ik de tv op 3d zet zoals eerder genoemd komt het beel niet goed over elkaar heen.

 

Heeft iemand hier een oplossing voor?

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

Ik heb al geprobeerd om de hdmi kabel van mijn bluray 3d dvd speler te gebruiken maar deze geeft het zelfde resutaat.

De kabel van de HTPC geeft op de bluay 3d speler wel een goed 3d resultaat dus daar ligt het niet aan.

In ieder geval bedankt het had het zo maar kunnen zijn.

 

iemand nog meer sugesties?

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...