Ga naar inhoud


[Enigma2] RTI core RC12 Enigma 2


Cobus R

Aanbevolen berichten

RTI core RC12 Enigma 2

 

What is new ?

 

[iNew kernel - enable EXT4 - but necessarily to use latest ver. of AZUp

Reboot - Solved

Rescue mode via AZUp and Setup Menu - Solved

Standby mode - Solved

Changes in AV settings - AV Prebuffering (now step is 50ms)

Repeated 2 x times Online Update in Extension menu and missing in plugin menu - Solved

Improvement in CAMD Manager

OverClock menu is removed now

Problem with RGB Scart and encrypted ch. - Solved

Changes in FSTAB file - usb drive now automounted on /media/hdd or/and /media/usb[/i]

 

 

 

 

**NOTE: Do not forget to use latest ver. of AZUp 2.0.4 - full setup is included in archive! **

 

http://www.multiupload.com/SXDC5FF4WI

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Wil voor het eerst E2 installeren om te kijken hoe het werkt.

Loop al direckt tegen een installatie probleem aan.Het bestand dat ik heb gedownload heeft 2 patch E2 bestandjes. Hebben dus de zelfde naam.Kan deze niet gelijk op USB zetten.Ik heb dus het eerste bestandje in de root van USB gezet en box opnieuw opgestart.Met azup verbinding gemaakt en krijg de melding dat er een oude kernel in de box zit. Wat doe ik verkeerd?

Groetjes Manfred.

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat je nu de officiële firmware op de azbox hebt staan? Dan kun je het beste eerst een oudere versie Enigma 2 RTI downloaden (RC3 of RC4), en daarvan de patch.bin op een usb stick zetten. Die steek je achterin de usb ingang van je azbox, reboot, en je azbox zal herkennen dat er usb stick inzit. Druk enter en dan krijg je de vraag of je wilt updaten, naar de versie die op de usb stick staat. Dat doe je dan, en na een paar minuten start de azbox vanzelf opnieuw op en kom je in de Rescue Mode terecht. Vanuit daar kun je wel de nieuwste Enigma versie erop zetten.

 

Je hebt de de Azup die bij de RC11 of 12 zat hebt geïnstalleerd op je PC? Dat is de meest recente en degene die bij mij goed werkt tenminste. Die start je op, en voert het ip nummer in bij Azup van je Azbox (staat in de display). Daarna druk je op 'Go'(kan eventueel zijn dat de firewall van je pc gaat lopen mekkeren, dan de Azup applicatie alsnog toegang geven). Dan krijg je een popupscherm die vraagt om een e2 file. Die zoek je op, kiest de eerste, die flash je dan. Dat duurt ook weer een paar minuten, daarna reboot de box zichzelf. Als die weer in rescuemode staat, opnieuw op 'Go' drukken en zoek naar de 2e 'e2' file. Die flash je ook, weer een paar minuten wachten, tot de box weer reboot, de USB stick verwijderen, en Enigma staat op je Azbox smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb gedaan zoals je hebt beschreven en inderdaad het installeren gaat zoals je beschreef.Bedankt voor snelle reactie. Ik heb versie E2 11 erop gezet omdat ik had gelezen dat er bij E2 12 problemen waren met 2 de tuner. Maar als ik nu de box opstart gebeurt er niet meer dan dat deze het ip in display laat zien. Voorheen als ik originele update had gedaan moest ik wel eerst de resolutie aanpassen. Voor mijn gevoel zou dat nu misschien ook moeten maar kom niet verder en beeldscherm blijft zwart. Hoe nu verder? Alvast bedankt.

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jinnoe
doen de kabelzenders met deze versie het wel?
Bij mij doen ze het niet, terwijl met de RC9 het wel deed.



Hangt van je setup af.

2de tuner in RC12 is een foutje ingeslopen ( makers weten het)

In RC11 doet ie het zeker ( Nog een tip als je terug wil naar RC11 niet AzUp 2.0.4 gebruiken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij zeggen, waarom ik niet mijn opgenomen tv-records en films van de azbox (na overzetten naar e2 rc11)op mijn pc kan afspelen? Voorheen ging dit probleemloos.

 

Het lijkt wel of het installeren van org FW naar E2 rc11 deze oude opnamen heeft veranderd.

Deze waren wel in andere dir gezet dan movies.

Bovendien staat de rc11 toch in de DOM??

 

Graags advies hoe deze alsnog te kunnen afspelen.

 

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...