lucdec2 Geplaatst: 7 april 2011 Delen Geplaatst: 7 april 2011 Hallo, Ik had graag via ftp het wachtwoord ingeschakeld en(web interface)veranderd van mijn 800 Heeft iemand een iedee in welke map dit zich bevindt. De usernaam "root" kan waarschijnlijk niet verandert worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loui (K) Geplaatst: 7 april 2011 Delen Geplaatst: 7 april 2011 Er bestaat een plugin die kan je downloaden en daarmee kan je gewoon je wachtwoord veranderen. Of In DCC telnet doen passwd in typen achter de # Dan vraagt ie "enter new password" en daarna "re-enter new password". Twee maal invullen met wat jij wil. Klaar! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lucdec2 Geplaatst: 7 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2011 DCC telnet ken ik, dit werkt voor een lokaal netwerk, maar kan je het ook gebruiken alover het internet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loui (K) Geplaatst: 7 april 2011 Delen Geplaatst: 7 april 2011 Dcc is een programma waar telnet inzit en ftp. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
paardengek Geplaatst: 7 april 2011 Delen Geplaatst: 7 april 2011 Origineel bericht van: lucdec2 DCC telnet ken ik, dit werkt voor een lokaal netwerk, maar kan je het ook gebruiken alover het internet? Dan zul je een poort moeten forwarden in je router. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast MiLo Geplaatst: 8 april 2011 Delen Geplaatst: 8 april 2011 Brrr... telnet poort openzetten, goed idee. Hoe snel wil je je online bankrekening geplunderd zien? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
paardengek Geplaatst: 8 april 2011 Delen Geplaatst: 8 april 2011 Origineel bericht van: MiLo Brrr... telnet poort openzetten, goed idee. Hoe snel wil je je online bankrekening geplunderd zien? Lijkt me veel verstandiger om een SSH poort open te zetten. Bijv: externe poort 8877 naar interne poort 22. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
unox Geplaatst: 8 april 2011 Delen Geplaatst: 8 april 2011 hmm, telnet of ssh met portforwarding... dan maar telnet Of je zet de dm in een vlan en klaar. maar wat wil je doen. van af het werk je dm aanpassen. wellicht is een vpn naar huis beter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen