bub Geplaatst: 7 april 2011 Delen Geplaatst: 7 april 2011 ik heb ik de camper een digital world dw2000 onvanger kan ik daar ook een kanalenlijst in laden of moet ik gewoon de zenders op zoeken en zelf in volgorde zetten en is er ook altanatief sofftware voor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
waveman Geplaatst: 7 april 2011 Delen Geplaatst: 7 april 2011 Het is meer dan raadzaam om altijd de versie en eventuele updates te vermelden. Heb je een 2000M of 2000E versie ? Ik kan je een privé mail sturen voor verdere gegevens. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bub Geplaatst: 7 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2011 ow zo ja dan zel ik heb morgen maar even ophalen uit de camper dan weet ik er meer over Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bub Geplaatst: 8 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2011 ik heb mij vergist ik heb een sft2000 ontvanger de software versie kan ik niet echt vinden kan ik deze ondvanger ook een kanalenklijst voor vinden dan of Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen