Ga naar inhoud


Internetten via mijn Philips Lcd


Aanbevolen berichten


ik heb een kabel tussen ,maar kan ook draadloos (phlillips dongel) staat wel op hun site

en in de menu van de tv zit ook een gebruiks, aanwijzing ook handig

hoe dan ook eerst via menu;configuratie netwerkverbinding maken daarna net tv openen rest volgt vanzelf

gr eagle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: eagle
ik heb een kabel tussen ,maar kan ook draadloos (phlillips dongel) staat wel op hun site
en in de menu van de tv zit ook een gebruiks, aanwijzing ook handig
hoe dan ook eerst via menu;configuratie netwerkverbinding maken daarna net tv openen rest volgt vanzelf
gr eagle


Heb je een kabel tussen je modem/router en je tv of een kabel tussen je computer en tv?

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ik heb een oude desktop via vga-kabel verbonden met mijn LG flatscreen, en met een draadloze muis/keyboard set (8 meter bereik) werkt alles perfect. Met uw laptop lukt dit mogelijk ook...

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een beetje offtopic maar het heeft toch met dit tema te doen maar ik probeer een oplossing te vinden om mijn notebook ( alleen vga ) aan te sluiten op een tv ( zonder vga ).

Ik heb vga naar compesite gezien, vga naar scart ( waarop afgebeeld was ( NOT pc to tv ) en vga naar hdmi. Deze laatste heb ik getest maar de laptop ziet de tv niet dus dit werkte niet.

 

Nu zag ik in een winkel in de buurt een vga naar scart maar deze koste over de 20 euro ( zijn gek ) en op internet zag ik deze voor rond de 5 euro.

 

Maar ik weet niet welk zou kunnen werken, via scart of via composite?

Link naar reactie
Delen op andere sites

notebook (vga) naar TV (scart) zijn verschillende signalen, nl. RGBhv versus RGBs. Met een verloopkabel alleen lukt dit niet...

Een zogeheten video/DVD convertor gaat van notebook (usb) naar video modulator (composiet ingang) en vandaar verder naar TV met coaxkabel.

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een vga naar component (YPbPr ) geprobeerd en kreeg bij opstarten een paars/groen beeld en was ook niet vol ( gekleurde balk aan de rechter kant zo dit werkte dus ook niet.

 

Krijg al een hele verzameling aan kabels hier lol, om deze terug naar de winkel te brengen kost mij meer aan benzine dan die kabel gekost heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...