Ga naar inhoud


[RE-9000HD] zendernummering in PolarEdit


Jozef

Aanbevolen berichten

Hallo Satters,

 

Ik krijg het niet voor elkaar met Polar edit om de nummering van de zenders ook in de Rebox te krijgen zoals ik ze in de editor heb ingevuld. Via knippen en plakken een lijst samengesteld en ik heb dan gewoon bv 5x kanaal 11 staan etc. als ik op de Rebox kijk. in de lijst op de compu en PE ziet het er goed uit. Ik kon geen antwoord vinden op dit forum dus wellicht dat iemand de "link" kan geven.

Ralvast bedankt :)ebox 9000pvr

Visiosat G4:Astra1,2,3 & Hotbird + 4 x Inverto quad + Rebox 9000HD(1TB-WDgreen) + Echostar 5020pvr

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Jozef
Hallo Satters,

Ik krijg het niet voor elkaar met Polar edit om de nummering van de zenders ook in de Rebox te krijgen zoals ik ze in de editor heb ingevuld. Via knippen en plakken een lijst samengesteld en ik heb dan gewoon bv 5x kanaal 11 staan etc. als ik op de Rebox kijk. in de lijst op de compu en PE ziet het er goed uit. Ik kon geen antwoord vinden op dit forum dus wellicht dat iemand de "link" kan geven.
Ralvast bedankt :)ebox 9000pvr

Je gebruikt zeker als basis de fastscan lijst van Canal Digitaal? Als je de zenderlijst terugplaatst, moet je even op een zender gaan staan; OK drukken; Zenderoptie selecteren en Sorteren van Lokale zenders (even uit mijn hoofd) uitzetten. Dan wordt de goede volgorde weergegeven.

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op de AB op OK drukt komt de zenderlijst in beeld.

Druk daarna op de blauwe toets (Zenderlijst optie) en zet de optie 'Lokaal zendernummer' op UIT.

Waarschijnlijk is het probleem dan opgelost.

 

N.B. CronoS, jij was me net voor.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

CronoS & Jürgen,

 

Hartstikke bedankt voor de vlotte reactie. Het werkt.

Wist dat het iets simpels was maar "draaide in een cirkeltje rond"

 

Goed werk! :D

 

Visiosat G4:Astra1,2,3 & Hotbird + 4 x Inverto quad + Rebox 9000HD(1TB-WDgreen) + Echostar 5020pvr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...