Ga naar inhoud


[Feedhunt programma] Blindscan tool voor feedhunters.


Snuffer

Aanbevolen berichten

Speciaal voor de "Feedhunters" is er nu een blindscan programmatje.

Deze werkt met de PC kaart van de PC als voorbeeld 10 Oost is in 64 seconden geheel gescand en heeft alles op 1 TP na gevonden.

Het enig is dat u PC kaart moet beschikken over de STV 0903BA of STV 0900AA chip.

Ik mag niet linken maar zal vandaag enige plaatjes op mijn site zetten.

 

Ron

post-19640-1318261971,4202_thumb.png

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zal het blijven volgen Ron.

 

Momenteel werk ik met de blindscan tool van TBS 6921 , nl. de TBS6921 BS Tool. Wel moet je beschikken over deze kaart , met een andere kaart werkt het niet.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het het zonet gevonden via een ander forum.

Zo te zien heeft het iets te maken met mijn nickname.... whistle

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij een plaatje van het spectrum.

Omdat ik bezig ben met de verbeteringen etc. voor de feedhunters is dus niet de gehele Sat op 4,8 gescand maar alleen het stukje waar de feeds zitten.

Kijk eens naar de tijd 19 seconden. de gehele 4,8 Oost duur 148 sec.

 

Met 1 klik op de curve krijg je de SR etc. etc. te zien.

Het zal straks zo moeten zijn dat je met 1 klik op de curve meteen een scan doet met DVBDream en dan via freport in 1 klik kan posten. Op de URL van feed....

 

Ik test hier nu met 1 x 7301 Prof en een dual tuner kaart van TBS mooiste hiervan is dat ik met de TBS A Tuner feeds kan kijken

en met de andere B Tuner van TBS feeds kan inlezen terwijl de Prof beschikbaar is voor de Blindscan functie.

De gescande info kan ook in een .ini file die dan weer te scannen is voor profdvb en alt etc etc. mocht je geen ini file's hebben maar een andere ext. dan is dit in het tooltje in te stellen.

 

Wie het wil testen kan en gaag je mening verbeteringen etc. dan kan de maker hieraan werken.

 

 

Ron/Snuffer

post-19640-1318261991,0207_thumb.jpg

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ron,

 

Leuk hoor. Enkel werkt het progje met de prof 7300 en niet met de TBS 6921. Nochtans werkt deze kaart harwarematig met blindscanning. Enig idee hoe ik deze ook kan laten werken met dit progje ?

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al een tijdje op zoek naar een programmatje dat een bindscan kan doen op mijn Prof 7300.

Nu moet ik steeds elke transponder aanklikken om te zien of deze actief is.

Werkt deze software met deze kaart en hoe heet het?

 

Ik werk met een Prof S2 7300 en 8000 met altdvb 2.2 danwel dvbdream software. Een Rebox 4000HD ontvanger.

1.2m schotel met single LNB op een superjack positioner. (75 oost tot 45 west)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...