Ga naar inhoud


krijg geen app geplaatst op mijn iphone 4 met ios versie 4.1 gejailbreakt


peterksr

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik probeer vergeefs apps op mijn gejailbraekte iphone 4 met ios 4.1 te plaatsen. ik klik op de gedownloade app kom in itunes zie hem dat in het lijstje apps staan vink hem aan en zeg nieuwe apps automatisch syngroniseren en daarna klik ik op toepassen.

als hij dan gesyngroniseerd is staan ze niet op de iphone.

wie o wei weet hier raad op ?

 

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vanuit cydia eerst appsync installeren.....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon op dubbelklikken. Ze worden dan geïmporteerd in iTunes, waarna je ze gewoon op je iPhone kan zetten. Meestal gaat dat al automatisch omdat de meeste mensen standaard nieuwe apps al meteen laten installeren.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik begrijp er niets van zie ze wel in itunes maar zijn niet geinstalerrd op de iphone.

sluit printscreen bij waarop je een derde tabblad ziet van de iphone maar deze is op de iphone zelf niet aanwezig.

dus niet geinstaleerd op de iphone.

ik dubbel klik op de app en zie hem in de lijst vink aan nieuwe aps syncroniseren dus dat lijkt mij goed.

 

gr peter

post-16690-1318261980,948_thumb.jpg

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

je MOET appsync geinstalleerd hebben anders krijg je hem nooit op je iPhone geïnstalleerd. Hij staat gewoon in cydia

 

appsync.jpg

 

 

Daarna kun je gewoon via slepen of vinkje zetten in iTunes het programma installeren op de iPhone

 

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat er dan fout gaat, maar als de app in de linker kolom staat moet je het zo naar de rechterkant kunnen slepen

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Ik weet niet wat er dan fout gaat, maar als de app in de linker kolom staat moet je het zo naar de rechterkant kunnen slepen


als ik dat doe met een nieuwe app en rechts onder op toepassen klik gaat hij syngroniseren maar zie dan gelijk de mede deling bepaalde apps worden niet gesyngroniseerd.
dus ergen gaat er wat fout.
ik vraag me af of ik misschien opnieuw zou moeten jailbreken .
het is mij voorheen altijd gelukt want ik heb er diverse apps op staan.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die melding krijg je normaal als appsync er niet op staat. Je geeft aan dat je het geïnstalleerd hebt, dus weet ik verder niet wat er fout gaat.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik heb mijn iphon maar naar versie 4.3.2(8H7) geupdate en nu probeer ik met redsn0w versie 0.9.6rc13b te jailbreaken.

maar als ik weer opgestard ben is het logo van cydia wit en kom dus ook niet in cydia.

ik heb het volgende gedaan :

redsnow opgestart en gekozen voor iphone3,1_4.3.2_8H7_restore.ipsw om te bewerken na deze bewerking heb ik in het volgende scherm gekozen voor install Cydia.

na alle knoppen ingedrukt en los gelaten te hebben kwamen op een gegeven moment tekstregels over het scherm toen dat klaar was kwam het annanas logo en werden er weer zaken geinstaleerd.

maar na het weer opstarten van de iphone bleef het logo van cydia wit en kon ik niet in cydia komen.

dus wat doe ik nu fout ?

 

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een keer een JB eroverheen met Redsn0w maar dan 0.9.6rc14 dan moet het gewoon werken

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Nog een keer een JB eroverheen met Redsn0w maar dan 0.9.6rc14 dan moet het gewoon werken


Hallo winwiz,

ik begrijp er geen bal van heb nu gejailbreakte versie 4.3.2 met cydia werkend en heb appsync weer geinstaleerd maar nog steeds niet de mogelijkheid om de gedownloade apps te instaleren.
ik heb itunes 10.2.1.1 zou het soms aan de iphone zelf liggen of vergeet ik hier nog iets.
by syncroniseren geeft itunes aan dat er verschillende apps niet zijn overgezet.
wat ik ook niet begrijp is dat ik de te instaleren apps wel zie als derde pagina in itunes maar ik geen drie pagina's heb op de iphone

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...