Ga naar inhoud


krijg geen app geplaatst op mijn iphone 4 met ios versie 4.1 gejailbreakt


peterksr

Aanbevolen berichten

3 mogelijkheden:

 

Of je Jailbreak is niet goed

Of je hebt appsync niet (goed) geïnstalleerd.

Of je hebt niet de goede appsync geïnstalleerd.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: winwiz
3 mogelijkheden:

Of je Jailbreak is niet goed
Of je hebt appsync niet (goed) geïnstalleerd.
Of je hebt niet de goede appsync geïnstalleerd.


oke het volgende vind ik zelf vreemd ik heb de jailbreak uitgevoerd maar heb de van internet gedownloade apps na de jailbreak er nog gewoon op staan die er voor de jailbreak er op stonden.
maar ik heb na de jailbreak wel cydia op mijn iphone staan en heb daar ook appsync op staan op staan dit is Appsync for 4.0+ versie 1.1-5
ik weet niet of dat de goede is en heb hem al een keer opnieuw gedownload maar dat hielp niet en kreeg ook de zelfde versie terug gedownload.
ik heb de jailbreak uitgevoerd met de versie die jij op gaf.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bedoel ik... Fijn dat het weer werkt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast georgiosolos

ff een vraag, wat voegt appsnc toe, als je de .ipa toepassingen met ftp overzet in de download map van Installous en dan via Installous installeert.

 

Een andere vraag, ik heb van een kennis een backup van zijn itunes apps gekregen om deze te testen, het zijn een flink aantal .ipa files. Als ik deze sleep naar de Download map van Installous en deze dan installeer met Installous dan lijkt de installatie gelukt te zijn (er wordt een button geplaatst), maar de apps sluiten zich na 1 seconde. Is dit met installatie door appsync wel werkend te krijgen of zijn deze apps op de een of andere wijze toch gelinkt aan de andere iPad en zijn die niet te installeren zonder de id van de nieuwe iPad te wijzigen?

 

Vreemd, of toch niet, is ook dat de iTunes store deze apps wel als geïnstalleerde apps herkend, alleen bij een upgrade moet ik alsnog de volle mep betalen (dat lijkt mij dan wel logisch), maar zo kan ik niet testen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met installous wordt Appsync ook geïnstalleerd. Dit is noodzakelijk om gekraakte ipa's te kunnen installeren.

 

Door een ander aangekochte (ook gratis) verkregen officiële apps zijn gelinkt aan zijn itunes account en zullen bij jou dus niet werken.

 

Om te testen zijn er vaak lite versies die gratis zijn of je gebruikt installous... als het voldoet kun je het alsnog kopen (wat bij mij vaak gebeurd)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...