Ga naar inhoud


Werkt de Vu+Duo goed samen met Logitech Harmony One?


riji

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Tuneboy
Je kunt idd de reactietijd van de knoppen aanpassen, heb ik hier ook gedaan maar zoals al gezegd en ook op het logitech forum je zal ALTIJD enige vertraging hebben met de harmony remotes (Niet alleen de One)dan met de originele afstandsbedieningen

Greetz


Heb zelf een Logitech Harmony 600. Ik vraag me enkel even af hoe die reactietijd aan te passen valt, of zal dit alleen mogelijk zijn met de Logitech One?

bitch please.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Pedro Newbie

Je kan proberen de Intertoetsvertraging op 0 te zetten, dit geeft meestal al het gewenste resultaat.

Dit zegt de handleiding over het hoe te aanpassen (Harmony 700 maar de 600 is volgens mij gelijk qua instellen)

 

Als u de vertraging tussen IR-opdrachten te lang vindt, vooral wanneer u een ander kanaal op uw tv kiest, kunt u de vertragingstijd wijzigen voor een apparaat dat te langzaam reageert.

De Harmony 700 gebruikt verschillende vertragingen om uw apparaten te bedienen. Zie Soorten vertraging of snelheidsinstellingen voor meer informatie over welke vertraging u moet aanpassen.

Zo past u de invoervertraging aan via de Harmony-afstandsbedieningssoftware:

1. Klik op de tab Apparaten.

2. Selecteer het apparaat waarop u de wijziging wilt toepassen, en klik op Instellingen.

3. Selecteer De vertragingen aanpassen (snelheidsinstellingen).

4. Klik op Volgende.

Volg de online-instructies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...