Ga naar inhoud


[SAB HD] Wie heb er Sab Titan 1 of 2 ?


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Volgens mij zitten er tussen de twee versies geen verschillen behalve het uiterlijk (de skin).

CCcam werkt en de sharing zal zolang blijven werken als CCcam in de server de kaart kan lezen. Zodra de kaarten worden omgeruild voor een nieuw systeem is het aan de makers van de emulators om die kaarten ook te kunnen uitlezen. Zo kun je bepaalde Nagra-kaarten alleen met Oscam uitlezen en die hebben dan weer de mogelijkheid gecreëeeerd (ergens een e te veel denk ik;-) om met CCcam clients te connecten. Dus voorlopig zou ik me daar niet zo zorgen over maken.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Mijn schoonvader heeft een SAB Titan I 3606, voor zover ik het kan zien. Nu zou hij graag daarmee willen opnemen naar een USB-stick of een USB harddisk.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, tw:

- USB Stick van Kingston, 16GB

- Laptop disk van 250 GB

 

De stick werd gelijk zichtbaar, en kon ik zowel FAT als NTFS formatteren, de disk werd pas zichtbaar nadat ik hem op de PC als NTFS geformatteerd had.

 

Echter met beide kan ik ogenschijnlijk niks opnemen, de REC toets heeft de volgende melding midden in beeld:

Limit: Can not record

Wel gaat het rode LEDje voor op de Titan branden (dezelfde als de standby LED).. de stick en de harddisk blijven echter gewoon leeg. Hij lijkt ook niks te doen, de LED van de disk knippert niet en er verschijnen ook geen bestanden op.

 

Wat doe ik fout?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...