Ga naar inhoud


[SAB HD] Wie heb er Sab Titan 1 of 2 ?


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Gast willem100

wat zijn jullie ervaringen met de sab titan 1 en/of 2 ?

zijn toch wel leuke doosje's.

 

en waar kan ik nog meer software halen dan alleen bij dvb*****.com ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is een prima alternatief voor de Philips doosjes, zijn eigenlijk probleemloze ontvangertjes. Erg prettig te bedienen (vooral de nieuwste versie waarbij de omhoog/omlaag toets weer correct werkt op de afstandsbediening, de eerste levering had dit voor ons gevoel verkeerd om zitten).

Kaart moet met chip naarboven in de ontvanger.

Fastscan werkt probleemloos.

Nieuwe updates voor de firmware zijn regelmatig beschikbaar op de dvb stand site.

En de mogelijkheid voor CCcam client is natuurlijk ook aanwezig, wat deze ontvanger dus inderdaad zeer interessant maakt als tweede ontvanger voor de slaapkamer bijvoorbeeld.

De Titan II heeft een DVB-T tuner aan boord en zou probleemloos met de interne kaartlezer KPN Digitenne moeten kunnen weergeven. Dit is feitelijk het enige verschil met de Titan I, en natuurlijk de afmetingen. De Titan-I is lekker klein (zoiets als een Dreambox 500).

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

de titan 1 werkt zeer goed het is alleen jammer dat hij geen

4.2.2. formaat aan kan[wat voor de toekomst mb]

 

 

================

johan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Seniorsatter
Firmware kan je ook halen bij de website van Sab


Dat klopt, maar waarom hebben ze daar dan niet de nieuwste versies online. Vreemd hoor, dat de nieuwste firmware wel op DVB stand staat en pas veel later wordt toegevoegd op de SAB site.
Er zijn al twee nieuwere versies verschenen en die werken gewoon beter dan degene die nu nog bij SAB erop staan.

M_Z
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de TitanII en ben er best tevreden over.

En zeker ook over de aanschafprijs.

Jammer blijft wel dat je zelf geen CCcam kan inladen.

Je zit gebonden aan de ingebakken versie.

 

Nu nog een USB stick vinden die het apparaat snel genoeg vind om HD opnamen te maken.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er mis dan met deze CCcam bij mij werkt hij goed.

Ik heb er een HHD van samsung 753GB aan hangen is redeluk snel.

Usb sticks zijn heel langzaam.

 

 

 

================================================

johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

SAB HD

 

Welke versie van CCcam gebruik je? Want ik hoor allerlei verschillende verhalen. Bij de een werkt alleen de oudere versies van CCcam op de interne share voor de slaapkamer en bij de andere werkt het ook 100% bij de nieuwste versies van CCcam. Maakt het nog uit voor welke provider je hem gebruikt?

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan,

 

Ik heb op de dm7020 beneden cccam2.2.1 draaien en heb er geen belang bij om die terug te zetten naar 2.0.11 oid want er draait ook nog een azbox en relook op en die draaien probleemloos. Voor de slaapkamer gaat het alleen om cd. Dus als titan voor cd goed overweg kan met de laatste cccam dan is de keus gemaakt.

 

groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Connecten naar een nieuwere CCcam versie is geen probleem voor de Titan, dat hij zich zelf identificeert als een oudere versie is ook voor de server geen probleem. Ik voorzie dan ook geen problemen om de Titan aan je rijtje ontvangers toe te voegen.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Schouten

Goedenavond, heb net ook een sab titan 1 hd opgehaald. Werkt idd mooi. Zit er nog verschil in de softwarere aangeboden op dvb.....? Heb de nieuwste xwindow bèta versie. Heeft de ander xtras of is het puur het uiterlijk? En hoe zeker kan ik zijn dat cccam blijft werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...