Gast Abida0201 Geplaatst: 29 april 2011 Delen Geplaatst: 29 april 2011 nou ik heb een dreambox DM800 HD PVR en ik wil graag weten hoe ik iets kan opnemen naar mijn USB.. ik sluit het namelijk aan op de bovenste vakje...en daarna weet ik echter niet hoe ik iets moet opnemen als ik via de menu naar timer ga, is de locatie automatisch ingesteld op HDD/MOVIE, maar hoe kan ik mijn USB als de locatie instellen en ik begreep dat ik oook eerst de USB moet formatteren en mounten?? maar hoe gaat dat:S Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast MiLo Geplaatst: 29 april 2011 Delen Geplaatst: 29 april 2011 Formatteren gaat via menu, instellingen, systeem, harddisk. Mounten van de USB gebeurt vanzelf, en als je geen harddisk hebt, zou de PVR toets meteen de usb moeten laten zien. Anders kun je op de gele knop drukken en dan moet hij in het lijstje staan. Als je dan op "menu" drukt, is er ook een optie om de huidige directory aan je favorieten toe te voegen, wat weer handig is voor de volgende stap: Onder OpenPLi kun je de opname lokatie in de instellingen aanpassen, die is default /media/hdd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Abida0201 Geplaatst: 29 april 2011 Delen Geplaatst: 29 april 2011 wat is de PVR toets?? dus als eerst moet ik de USB aansluiten en formatteren (hoe jij het zei) daarna gebeurt het mounten vanzelf dus?? en kan ik direct als ik op timer druk, de locatie veranderen naar waar mijn USB locatie is? dat is toch ergens bij list of devices?? kan je aub in stappen vertellen hoe ik alles moet doen?? dus in het begin formatteren menu > instellingen > systeem > harddisk en hoe moet ik daarna mijn opnemen/locatie veranderen?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Abida0201 Geplaatst: 1 mei 2011 Delen Geplaatst: 1 mei 2011 niemand die mij kan helpen aub??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michel130 Geplaatst: 1 mei 2011 Delen Geplaatst: 1 mei 2011 Als je naar het menu gaat, opnamen instellingen daar kan je instellen welke lokatie die moet opnemen. Dit is in de PLi 2.0 image. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen