Ga naar inhoud


[Sport] Ajax - Twente waar live te zien zondag?


Em Jee

Aanbevolen berichten

Roemeense Sportclub misschien?

Ik kijk vaak de Belgische competitie met educatieve sleutels. Ik stream dan de radio via internet, dan komt het geluid bijna gelijk met het beeld. Als ik rechtstreeks naar de radio luister, hoor ik dat er gescoord wordt en zie ik het pas 3 seconden later...

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Sportdigital.tv icm Fausto werkt... Alleen dan moet je inderdaad nog ergens nederlands commentaar vandaan halen, radio bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Ik las dat het in meer dan 80 landen wordt uitgezonden... Moet wel ergens FTA te vinden zijn lijkt mij.


Al Jazeera covert het hele Midden-Oosten en Noord-Afrika. Dat zijn al heel wat landen! Daarnaast heb je SportKlub dat heel ex-Joegoslavië bedient. Tel maar uit wink En dan vergeet ik het Russische NTV+ nog, dat ook in de meeste ex-Sovjetstaten te ontvangen is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: voodoodoll
Origineel bericht van: Sjattuh
Ik las dat het in meer dan 80 landen wordt uitgezonden... Moet wel ergens FTA te vinden zijn lijkt mij.


Al Jazeera covert het hele Midden-Oosten en Noord-Afrika. Dat zijn al heel wat landen! Daarnaast heb je SportKlub dat heel ex-Joegoslavië bedient. Tel maar uit wink En dan vergeet ik het Russische NTV+ nog, dat ook in de meeste ex-Sovjetstaten te ontvangen is.


Zo kom je inderdaad heel snel aan 80 landen maar dat is een verkeerde uitleg. Bedoeld wordt dat het wordt uitgezonden door stations uit 80 verschillende landen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hadden een poultje gemaakt.

 

5 euro de man, helft voor wie de ruststand had en helft voor eindstand.

 

Gaat er eentje met alles vandoor!

 

En dat was ook nog eens de Enigste Ajaxcied van het stel!!!

 

Maar het is um gegund, en Ajax ook hoor.

 

Grrr! smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...