Ga naar inhoud


Te hoge startkosten tov Belgacom/Telenet


frododehobbit

Aanbevolen berichten

Ik ben net gestopt met Belgacomtv.Ik betaalde daarvoor iets meer dan 10€ per maand.(Pack internet/tv)Activatie 0€.Huur decoder inbegrepen.Na 16 maand heb ik dus een 160€ uitgegeven aan tv kijken. Nu dacht ik TvVlaanderen ,met hun slogan dat ze de goedkoopste zijn,te nemen. Een satellietontvanger heb ik al,meerdere zelfs. Nu om te starten zou het mij al 158,95 kosten (cam en kaart plus activatie). Voor dat bedrag heb ik bijna 16 maanden Belgacomtv gekeken. Bij Telenet loopt nu een actie met gratis activatie en instalatie. Dus ik een mail gestuurd naar TvVlaanderen. Je krijgt nu bij hun ontvangers een korting tot 200€. Ik vroeg of er geen kortingen waren op de activatiekost en de cam/kaart.En ook of dit bij latere acties voorzien was.Antwoord: Op cam/kaart en activatie geen kortingen. Ook niet bij 2 jaar basic+ abonnement.En een kaart zonder cam willen ze ook niet verkopen.Ik weet niet hoe ze daar rekenen maar de goedkoopste zijn ze toch niet. Dus blijven we voorlopig enkel naar freesat en dvb-t kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoe zit het eigenlijk de dag van vandaag als je een 7141 overneemt van iemand, tweedehands ? Als je dan nieuwe klant wordt heb je toch geen cam nodig ? Dus waarom zou ik in dat geval een cam moeten nemen als ik aan een kaart genoeg heb ?

Het lijkt me dat daar toch iets niet aan klopt.

Wie weet er het fijne van ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
De Smartcard blijft zijn waarde behouden. m.a.w. u kan die later doorverkopen.
Wat je ook kan doen is een kaart van iemand overkopen.

Als deze kaart ook nog eens actief is bij de doorverkoop, dient u geen activatie kosten te betalen.

mvg

Ja dat hadden ze ook vermeld in hun mail.Maar die kaarten worden niet veel te koop aangeboden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...