Ga naar inhoud


mobistar TV + hotbird en astra 3 (BBC)


singha

Aanbevolen berichten

Iemand ervaring met mobistar tv gecombineerd met een multiswitch systeem, zou graag een visiobigsat plaatsen met 4 quad LNB's

Lukt dit met de mobistar decoder en kan hij ook de zenders van de andere decoder inlezen.

 

iemand hier ervaring mee.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb die Mobistar-decoder. Het Vlaams pakket is afgesteld op 19.2 en 23.5 east. Het Waals pakket op 19.2 en 13 east. Bij het Waals pakket is er een optie om alle zenders van het Vlaams pakket erbij te nemen, bij het Vlaams pakket bestaat die niet. De box is zo gesloten als hij maar kan zijn, ondanks het feit dat deze op linux draait.

Dus je multi-switch systeem zal niet lukken met deze box.

Zenders inlezen van een andere decoder evenmin.

Waarschijnlijk vliegt deze box na het verplichte jaar buiten.

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan mss zijn, maar vind wel dat mobistar het beste aanbod heeft qualitatief, het meeste HD zenders en decoder reeds 3D voorzien. Zal mij verplicht voelen om met 2 setupboxen te werken,

zou enkel eens voor de zekerheid willen weten als ik met single quad alps LNB werk met switch of hij dit aanvaard, dan kan ik verder al wat proberen is maar dat ik zeker ben als ik mijn installatie koop dat dit niet verloren is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kaart is gelinkt aan de box.

Krijg ze nergens anders aan de praat.

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet of elke decoder reeds HDMI 1.4 heeft.

Erik

BigBisat op 13-19-28; Triax 110 op 23.5; Channelmaster 1.2m via Moteck VBox;  Spaun multiswitch; 1x DB800HDse; 2x DB8000HD; 1 x VU+Solo4K. OpenPli. LAN Gigabit. 2 x QNAP HS-251+ met 2 x 6TB Western Digital Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Er is weinig 3D content, in België bijna geen

Nu met de tennis kan je toch eens 3D zien.

2. 3D Side by Side (de enige 3D die ik ken op sat) werkt op elke HD ontvanger.

Het is de tv die het moet aankunnen.

3. Hdmi 1.4 heeft idd 3D mogelijkheden, maar welke provider gebruikt deze?

 

3D ready op een sat ontvanger is echte marketing zonder enige inhoud.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: singha
effenkens opgezocht en blijkbaar is 3D enkel met hdmi 1.4, heb nog niet veel andere decoder 3d ready gezien


Fout, 3D kan je even goed bekijken als je ontvanger HDMI 1.0 heeft.
Het verschil is dat met HDMI 1.4 een signaal wordt meegestuurd zodat de TV weet dat het over een 3D beeld gaat. Het TV toestel kan dat automatisch naar 3D weergave omschakelen.
In alle andere gevallen kan je net zo goed 3D kijken, maar moet je om de afstandsbediening van de TV eerst op het 3D knopje drukken en dan vb side by side kiezen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een opwelling allemaal het gaat hier om tvvl.en niet om andere verdelers iedereen heeft een andere instelling we moeten ons meer op tvvl. cosenteren wat er bij kan of verbetert worden zoals bij

cd die maken nu al een keuze wat er in het najaar gaat bij komen en hier gaat het alleen maar om 3D tv mobistaar welke kaart hou het gewoon hier op tvvl. zelf want in het algemeen is het maar slapjes problemen zijn er over al ook bij CD maar dant kan op gelost worden door het hier op het forum te vragen we hangen toch ook af van group 7 luxemburg of niet soms gr....

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: redneck eyeball
[

Fout, 3D kan je even goed bekijken als je ontvanger HDMI 1.0 heeft.
Het verschil is dat met HDMI 1.4 een signaal wordt meegestuurd zodat de TV weet dat het over een 3D beeld gaat. Het TV toestel kan dat automatisch naar 3D weergave omschakelen.
In alle andere gevallen kan je net zo goed 3D kijken, maar moet je om de afstandsbediening van de TV eerst op het 3D knopje drukken en dan vb side by side kiezen.

klopt , ik heb al 3D gekeken op mijn DM8000 en die heeft HDMI/DVI , kweet niet welke versie dat is , wss nog 1.0 denk ik

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Side by side 3d of bottom up 3d kan gewoon via hdmi 1.0

Bluray 3d kan vanaf 1.3

maar je hebt via 1.3 geen dolby true of dtsHD

De bandbreedte van 1.3 tegenover 1.4 is groter en komt ook dat de 1.4 nog beter afgeschermd is tegenover de 1.3

Bij 1.3 word er info gestuurd naar de tv dat hij moet schakelen naar 3d

dat kan bij lagere niet.

Aansturing van auto 3d kan alleen op dit moment via blu-ray en ps3

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...