Ga naar inhoud


[RE-9000HD] [RE-8000HD] - FW 10909 op komst


De_Perre

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Audioniek


Te testen: werkt opslag van de EPG ook op een RE-8000 (mogelijk staat /STORAGE/HDD/EPG.txt hard in de code, en dan werkt het op een RE-8000 met externe USB-disk niet).


Dit klopt, werkt niet op de RE8000 ..

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: rudie1956
Het duurt wel erg lang.


En dat heeft zijn redenen. Naast de terugkeer van oude bugs blijkt de opslag van EPG-gegevens lang niet altijd te werken. De Koreanen hebben het weer voor elkaar: bij uitschakeling (overigens alleen naar deep sleep) wordt het bestand epg.txt geschreven in de rootmap van het opnamemedium dat bij de opnameopties is ingesteld. Bij het weer inschakelen wordt het betreffende bestand keihard uit /STORAGE/HDD teruggelezen, en niet uit het ingestelde opnamemedium. En dan werkt het dus niet als het opnamemedium anders is ingesteld dan de interne harde schijf.
Een andere nieuwe en hinderlijke bug is dat op pauze drukken terwijl er een opname loopt ook niet goed werkt. Er start weliswaar een timeshift, maar in de opname die dan loopt ontbreekt het gepauzeerde stuk.

Ga er maar van uit dat Rebox deze versie zal overslaan, en dat is niet noodzakelijk een slecht bericht. Ook de versies van Icecrypt en voor de Octagon SF-1028P respectievelijk Atevio AV7500 zijn er nog steeds niet; die staan al meer dan twee weken in de wacht. Laatste gerucht: nog wel in juni...

Groeten,

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Cronos
Dit klopt, werkt niet op de RE8000 ..


Dank voor het testen en melden. Dat dacht ik dus al... (Zie ook hierboven)

Groeten,

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Audioniek
Origineel bericht van: rudie1956
Het duurt wel erg lang.


En dat heeft zijn redenen. Naast de terugkeer van oude bugs blijkt de opslag van EPG-gegevens lang niet altijd te werken. De Koreanen hebben het weer voor elkaar: bij uitschakeling (overigens alleen naar deep sleep) wordt het bestand epg.txt geschreven in de rootmap van het opnamemedium dat bij de opnameopties is ingesteld. Bij het weer inschakelen wordt het betreffende bestand keihard uit /STORAGE/HDD teruggelezen, en niet uit het ingestelde opnamemedium. En dan werkt het dus niet als het opnamemedium anders is ingesteld dan de interne harde schijf.





Een andere nieuwe en hinderlijke bug is dat op pauze drukken terwijl er een opname loopt ook niet goed werkt. Er start weliswaar een timeshift, maar in de opname die dan loopt ontbreekt het gepauzeerde stuk.

Ga er maar van uit dat Rebox deze versie zal overslaan, en dat is niet noodzakelijk een slecht bericht. Ook de versies van Icecrypt en voor de Octagon SF-1028P respectievelijk Atevio AV7500 zijn er nog steeds niet; die staan al meer dan twee weken in de wacht. Laatste gerucht: nog wel in juni...

Groeten,

Audioniek.





Ja dan lijkt het mij ook beter om deze versie maar links te laten liggen,bedankt voor je uitleg.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rudie1956

Ja dan lijkt het mij ook beter om deze versie maar links te laten liggen,bedankt voor je uitleg.

Het werkt hier op zich nog OK met de Octagon firmware. Weinig problemen met de 1.09 firmware. Timeshift lijkt bij mij te werken, alhoewel ik het niet zeer vaak gebruik. Het opslaan van EPG data werkt inderdaad alleen goed bij gebruik van een interne HD...

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook op mijn beide RE-4000 HD ontvangers werkt v1.09.09 prima.

Momenteel zit ik in Spanje met een monoblok LNB en een schotel van 80 cm, prima ontvangst van de Astra 1 en 3.

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...