Ga naar inhoud


Hoe speel je mkv bestanden


CB1

Aanbevolen berichten


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb vandaag de box opgestart en de omhoogtoets ingedrukt.

Stop met ip in display.

Internet explorer naar dit ip en de box geflashed met de gedownloade img van de pli site.

met de dm8000 heb ik nog nooit een multiboot gedaan en zal ook niet gebeuren.

Ook geen instellingen terug gezet maar gewoon een schone img.

de box is van vorig jaar september/oktober.

Misschien dat er in deze box hardwarematig toch wat anders is als bij jullie ik weet het niet.

Ik begin de moed wel te verliezen zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij mount dus ergens moet je die files gewoon kunnen vinden... Het beste is via de movieplayer... een paar keer op .. totdat het niet kan, dan media, dan een van je harddisk partities... en dan eventueel via geel de plek markeren.

 

Nog steeds geen antwoord op directory (ls) binnen al die gemounte partities...

 

Ik vind het trouwens wel knap dat je het telkens weer probeert... Moet je toch wel erg geduldig voor zijn wink

 

Ik heb hier 3 externe harddisk geprobeerd en ze doen het allemaal. Zelfs eentje met een WBFS (Wii) partitie en een NTFS partitie. Geen enkel probleem (uiteraard doet die WBFS partitie niets). En ook diverse USB sticks geprobeerd. Ik raak in ieder geval nu ook verloren. Maar gisteren dachten we nog dat ze zelfs niet gemount werden...

 

Als je nu in de buurt zou wonen, dan zou ik zeggen - kom eens met die harddisk langs.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Ik zou jullie wel vriendelijk willen verzoeken om de MediaPlayer te mijden - da's namelijk een plugin die niet door PLi gemaakt is. Doe alle tests a.u.b. met de gewone opnamelijst.

Probleem zal wel niet zijn wat ik dacht dat het was. Die lange opstarttijd heb ik niet gezien, maar ja, ik ben dan ook meestal niet in de buurt tijdens de upgrade (ik start de update en ga iets anders doen).

Even voor de duidelijkheid: Gaat het om een USB stick of een echte harddisk met draaiende onderdelen?


Opstarttijd: blijft bijna 3 min hangen bij DHCP..... en start vervolgens normaal door.

USB opslagapparaten: Ik heb 2 HD's en diverse USB sticks geprobeerd. De HD's werkt prima met Ext3 en de USB-sticks met FAT32, helaas beiden niet met NTFS. Zover ik me kan herinneren heeft het in het verleden wel gewerkt, een jaar of zo geleden. Maar na wat andere images van o.a. Gemini/IHAD en Newnigma te hebben geprobeerd wordt NTFS niet meer herkend door Pli!? De bestanden die ik er op heb gezet, zijn zo wel via het netwerk, PVR of mediaplayer niet toegankelijk, draai ik Newnigma, dan wel. Heb wel een paar keer een map USR zien verschijnen zowel op de HD als USB-stick, waar dient die voor?

In ieder geval bedankt voor het zoeken naar een oplossing.

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Hij mount dus ergens moet je die files gewoon kunnen vinden... Het beste is via de movieplayer... een paar keer op .. totdat het niet kan, dan media, dan een van je harddisk partities... en dan eventueel via geel de plek markeren.

Nog steeds geen antwoord op directory (ls) binnen al die gemounte partities...

Ik vind het trouwens wel knap dat je het telkens weer probeert... Moet je toch wel erg geduldig voor zijn wink

Ik heb hier 3 externe harddisk geprobeerd en ze doen het allemaal. Zelfs eentje met een WBFS (Wii) partitie en een NTFS partitie. Geen enkel probleem (uiteraard doet die WBFS partitie niets). En ook diverse USB sticks geprobeerd. Ik raak in ieder geval nu ook verloren. Maar gisteren dachten we nog dat ze zelfs niet gemount werden...

Als je nu in de buurt zou wonen, dan zou ik zeggen - kom eens met die harddisk langs.


Even wel in de gaten houden dat hier nu 2 mensen bezig zijn het aan de praat te krijgen, haal on aub niet door elkaar.
Ik ben hier wel begonnen maar Adriano heeft last van zijn usb stick volgens mij.
Ik heb last van mijn hdd.
Dus haal deze dingen niet door elkaar want soms denk ik dat dat gebeurt.

Wat betreft het ls verhaal Littlesat moet je denk ik toch even wat berichtjes terug want in telnet heb ik dit wel degelijk gedaan en heb daar ook gemeld dat ook in telnet niets te zien is in media.
Ook de dir`s laat hij in telnet niet zien.
Als in Newnigma dit nou ook niet werkte dan kun je zeggen jou hdd is niet goed voor dit systeem maar daar kan ik netjes alles zien en doorbladeren en ook starten.
Dus is het frustrerent dat het in Pli niet werkt terwijl ik liever Pli draai.

Littlesat pm me eens waar je in de buurt woont?


Gr Cb1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Exuus als ik er als stoorzender tussen zit.

 

Heb hier ook last met de usb-HD.

 

Bij Newnigma2 wordt deze driver gebruikt voor NTFS media.

 

ntfs-3g

 

Wordt deze ook gebruikt in Pli?

 

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor geen stoorzender maar ik kreeg eerder terug al antwoorden op een posting van jou haha vandaar.

Ik wil gewoon net als in Newnigma2 deze disk met alle content er op gewoon kunnen lezen zonder formatteren oid.

Meer vraag ik niet.

Dat ik er zo lang mee door stoei is omdat ik het liefst Pli draai omdat ik dat nou gewoonweg verder een geweldige img vind.

Op newnigma draait alles wel maar toch zijn er net van die dingetjes zoals skin (kun je wel zeggen wat een prio maar voor mij wel)

Ook het cable scan en zo nog wat meer dingetjes.

Het enige wat ik er dus niet voor over heb is de hdd formatteren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Milo heeft zojuist weer twee aanpassingen gemaakt (dankzij dit draadje). De DM8K zal waarschijnlijk vanaf morgen weer gewoon booten en er zit nu ook iets in dat de mkv's via de hotplug als playable herkend worden. Hopelijk gaat dit e.e.a. oplossen.

Citaat:

Het enige wat ik er dus niet voor over heb is de hdd formatteren.

Begrijpelijk... want dat is een rotklus...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus ik moet tot morgen wachten en dan de img proberen als ik het goed begrijp?

 

Dat zou fantastisch zijn.

Want je hebt al wel in de gaten dat ik best wel Pli minded ben anders had ik het al lang opgegeven wink

Ik ben benieuwd.

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de update van 24 mei, werkt het mounten van een fat32 USB-stick ook niet meer. Kan dus ook niet kijken of de hotplug MKV herkend.

 

Er gaat echt iets fout met het mounten. Als je dan naar de gemounte map gaat, zit je in het intern geheugen! 17Mb vrij!

 

Ander images van o.a. LT, newnigma, herkennen zowel de stick als harddisken.

 

De opstart tijd is weer normaal smile

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het wel simpeler dan gedacht....

 

Draai het volgende commando eens in een telnet sessie, en reboot daarna de box:

 

Code:
opkg install kernel-module-ntfs

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...