Ga naar inhoud


[SECA3] Ci-module voor Philips TV


Aanbevolen berichten

Ik heb een Philips 37PFL8605K deze ondersteunt DVB-S2, ik overweeg dus een CAM te kopen. Philips geeft zelf geen ondersteuning voor CAM's en canal digitaal heeft alleen maar LOWEWE TV op hun site staan als zijnde ondersteunende TV's.

 

Ik ben dus benieuwd welke CAM ik het beste kan kopen, ook gezien de prijs en heb ik dan wel zenders in HD?

VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200  DM500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

Heb de details van jou tv eens bekeken en zo te zien kun je de volgende ci cams kopen zodat je cd kunt bekijken op jou tv dus ook hd en met de kaartupdates.

Als eerste de Mediaguard cam van Canaldigitaal of een Aston 1.07 met software vanaf versie 1.18.

Verder zijn er nog diverse hobbycams die ook werken met de juiste software oa diablo, powercam, dragon enz...maar daarvoor heb je wel wat programmeerervaring en de juiste software nodig.

 

Verder ondersteund jou tv ook CI+ voor de kabelaanbieders.....maar of je daar blij mee moet zijn......

 

 

Groetjes...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb inmiddels een orginele cam gekocht via een dealer, ff een extra coax vanaf de schotel gelegd zodat ik nu via dreambox (kan ik ook opnemen) en rechtstreeks via de tv kan kijken. Helaas moet ik wel zelf de kanalen ordenen.

 

Aangezien ik net iets te ver vanaf de laatste ziggokast woon heb ik idd niets aan dat ie geschikt is voor ziggo. Op zich wel jammer want het snelle internet via de kabel zou ik wel willen.

VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200  DM500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...