Ga naar inhoud


WiFi valt weg bij 1 radiostation op internetradio.


EmQu

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een Philips Streamium SLA 5520. Leuk om mijn muziek naar te streamen en voornamelijk leuk omdat er internetradio op zit.

 

Ik ontvang alle zenders goed, WiFi signaal is goed tot uitstekend, alleen bij 1 radiozender valt het WiFi signaal steeds weg en krijg ik storing. Dit betreft Radio Nostalgie Frankrijk. (Luister ik graag naar om in vakantiestemming te komen.)

 

Ik vraag mij af hoe dit mogelijk is, kan het zijn omdat hun stream gewoon "zwak" is? Kan me niet voorstellen dat mijn WiFi ontvangst ineens slecht is, terwijl bij menig andere zender het signaal uitstekend is. Dit fenomeen doet zich eigenlijk pas sinds verleden week voor, daarvoor heb ik geen problemen gehad.

...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hetzelfde met de Philips 2910 op sommige zenders gehad.

oplossing is toch echt dichter bij de wifi bron gaan stan.

test het maar een dagje uit.

Ik kwam er bij mij achter door de router naast de radio te zetten. De hele dag alle zenders en geen problemen

Groet,

 

John

 

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even verder gezocht. Het was niet het WiFi signaal dat wegviel... het was de buffer die leegraakte er niet gevuld bleef.

 

Even in mijn router zitten neuzen, en geklooid met de firewall... en tot nu toe blijft de zender online...

 

Afwachten dus...

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...