Ga naar inhoud


TV zenders probleem


ShAmAlKo

Aanbevolen berichten

Ik heb paar TV zenders problemen een TV zender blijf hangen en ander raar loopt zonder geluid de rest van tv zenders werk goed, misschien iemand weet wat is het probleem is?

 

het gaat om deze kanaal Kurdistan TV end Zagros TV

 

Ik heb ook nieuw image van Newnigma2 v3.2.1 geprobeerd maar het is zelfde probleem

 

Groeten,

 

Shamalko

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier het zelfde probleem: Kurdistan schokkerig of bevriezen en geen geluid, Zagros bevriest. Ligt niet aan de antenne, het signaal is hard genoeg.

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is wel raar of niet, op ander box geen probleem mee alleen op mijn DM8000HD zo gebeurt... ik heb ook heel veel ander image geprobeerd zelfde verhaal openpli en image van Dreambox zelf ook zelfde probleem niet geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het problem wel gevonden het ligt aan de tijdstip, ga naar ktv of zagros tv en druk op de gele knop (pauzeren) en vervolgens druk op stop (timeshift stoppen? Ja... zal het problem verholpen zijn...

 

heeft iemand verklaring voor ? of een andere alternatief manier om dit soort storing tevoorkomen?!

 

 

DM800 HD Newnigma2 v3.2.1

23.5E

13E

0.8W

7W

8W

12.5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat ik zie is dit melden aan DMM. Zo te lezen zit er iets in de drivers niet helemaal goed... Ik krijg het vermoeden dat het lijkt op wat we vroeger ooit eens met Eurosport HD hadden... PTS problemen (die de provider ook kan oplossen).

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij ligt aan die 2 zenders, technisch mankement...

ik heb wel nilesat 101 en 102:

 

Nilesat 101

Nilesat 102

de rest is niet ontvangen in nederland ook met 2,5m dish....

 

kanal 4, en korek op 12.5 west kan ik niet ontvangen met mijn 110 cm triax soms beeld voor 2 of 3 seconden met goede signaal van 14.50 dB, en gaat van zelf weg..

 

DM800 HD Newnigma2 v3.2.1

23.5E

13E

0.8W

7W

8W

12.5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...