Ga naar inhoud


[Release!] Gemini3 v0.32-r0


cosmos

Aanbevolen berichten

Gemini3 v0.32-r0

 

Aan te raden is een meest recente image van iCVS, CVS, DMM Release of een DMM Experimentele image.

Wordt er een andere image gebruikt, dan is er geen support vannuit iHAD of iCVS.

 

De meeste functies kunnen worden gevonden in het Gemini Wiki.

Gemini Wiki

 

Functietoetsen:

• De blauwe knop is de Gemini Plugin BluePanel

• De overige knoppen kunnen naar wens worden ingesteld met de Quickbutton functie

 

Nieuw:

• De Gemini-MediaPlayer kan je oproepen door de groene button lang ingedrukt te houden, deze is ingesteld via de Quick-button functie. Of oproepbaar onder het Plugin-menu.

 

Fixes:

• Starten en stoppen van Camd is compleet gewijzigd

• Update van de Poolse taal (met dank aan zbigzbig20)

 

Skin:

• Niets

 

Extra's:

• Addon en Plugin Server

• Crypt informatie van het kanaal en de Cam (Werkt alleen als de Skin uit de GeminiPlugin is gedownload)

• Manager vele daemons te beheren / Server (BP-> daemon)

• Visuele verbeteringen, zoals HD-Skin, extra iconen (GeminiPlugin staan skins die kunnen worden gedownload in de BP.)

• Manager voor het opmaken, het opzetten of het aansluiten van apparaten (BP-> Apparaatbeheer)

• Eigen app bv. Dreamnetcast, eTorrent, NFS server, om maar een paar te noemen

• Gedetailleerde informatie over uw Dreambox (BP-> Informatie)

• EPG zoeken (BP -> Extensies -> EPG zoeken)

• File Manager, die veel formaten, ongeacht het gebruik van Torrents, scripts of dvd's (BP-> File Manager)

 

Belangrijk:

Als Gemini3 is bijgewerkt, herstart Enigma altijd nieuw.

De installatie van NFS plugin of geminitools / update uw box en reboot.

 

Het wordt aanbevolen om Picons, EPG-cahce, Gemini-cache en de SWAP file op een memorystick of CF kaart te zetten, en niet te laten in de Flash of HDD! Voor DM7025(+) bezitters is de CF aan te raden aangezien de snelheid van de DM7025(+) USB 1.1 is.

 

Gebruikers die een DM7025 hebben en G3 hebben geinstalleerd, kies de eenvoudige installatie-wizard, aangezien het geheugen wat beperkt is. Mocht je toch het volledige pakket willen gebruiken dan is aan te raden FlashExpander te gebruiken, zo wordt de CF kaart als flash gebruikt.

 

Deze Plugin bevat geen Keys of Softcams.

Back-ups of van ander gewijzigde Images zijn niet van ons en worden daarom niet ondersteund!

 

Om Installatiewizard te downloaden kun je deze HIER vinden.

 

Na het handmatig installeren van de v0.14-r0 in een CVS Image (niet iCVS) kan er een update worden gedaan naar de laatste stand, namelijk versie 0.32-r0.

In iCVS zit deze Plugin reeds ingebakken en kan deze gemakkelijk worden geupdate door een software update te doen.

 

Veel plezier

Uw Gemini-Team

iHAD

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vroeger vond ik GP image altijd wel goed etc.

 

Maar sinds ze alles hebben omgegooid ben ik de PLI gaan gebruiken.

En ik moet zeggen dat de PLI mij veel beter bevalt.

Ik heb de PLI nu op ieder box draaien.

 

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: don traffico
kan ik dit ook bij open pli installeren


Gaat wel met de Merlin image wink

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb em draaien in experimental image.

 

Werkt super en wordt mee geupdate bij een wekelijkse update dat is ook de max. Geen zorgen meer of gemini up to date is.

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Citaat: ''Het wordt aanbevolen om Picons, EPG-cahce, Gemini-cache en de SWAP file op een memorystick of CF kaart te zetten, en niet te laten in de Flash of HDD!''

 

Kan iemand in begrijpelijke taal uitleggen hoe dit moet worden gedaan? Heb gemini plugin al eens eerder geprobeerd op mijn dm 800hd; helaas liep het apparaat steeds vast, waardoor ik maar ben teruggegaan naar het laatste echte gemini image.

Link naar reactie
Delen op andere sites

USB strick achter in de dreambox steken, dan formateren. usb stick usb (dus kleine letters) noemen. Picons e.d. op de stick zetten en dan in de instellingen aangeven dat picons en of epg zich op de usb stick bevinden.

 

B17 cool

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...