Ga naar inhoud


Internet Brouwser loopt vast


columbo

Aanbevolen berichten

hy. ik heb een klein probleem met Win 7 32bit,alléén als ik div.pagina's aan heb staan van bijv.sat 4all,div rubrieken, of een met meerdere pagina's ,als ik dan met de muis naar de rode X rechts boven,en deze dan aan klik,dan loopt de brouwser vast, beeld word wazig,en kan dan geen internet site meer gebruiken,als ik de PC opnieuw opstart ,en start de internet explorer,geeft hij op het scherm aan de laatste browser sessie is onverwacht gesloten,ik kan dan kiezen terug naar stat pagina of naar de laatste sessie gaan.voor heen had ik XP er op staan ,daar hat ik er geen last van.PC is ca 3jaar oud.met AMD semperon 3000+ prosessor 1GB DDRram.Is mijn Pc niet voor win 7 geschikt, of heeft dit een andere oorzaak?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer eens je internetbrowser opnieuw in te stellen:

Internetopties -> Geavanceerd -> Opnieuw instellen.

 

Als dat nog niet helpt zou zou ik eens alle invoegtoepassingen deactiveren, en dan 1 voor 1 weer inschakelen om te zien waardoor het fout gaat.

 

Of je PC wel of niet voor Windows 7 geschikt is durf ik niet te zeggen.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

Zelfde probleem gehad op mijn oude laptop....interne geheugen uigebreid naar 2,5Gb en draaide daarna "redelijk" stabiel...

 

Verder alle onnodige dingen uitgeschakeld die maar iets van het geheugen afsnoepte want dat is vaak toch de bottelnek voor Win7 op een "oude pc /laptop" het interne geheugen..

 

 

Gr.Merkedesch

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...