Ga naar inhoud


Travel Channel HD,DVB ondertitels veel te vroeg met OpenPLi.


Gerard 76

Aanbevolen berichten


Heb hetzelfde hier met DMM 2011-02-23-experimental met GP3. Ik dacht nog wat gevonden te hebben bij 2sub met rec delay 4 op 0 zetten, maar dat maakt niet uit en die doet alleen maar TXT toch?

Vreemd crazy

 

edit: ja 2sub heeft geen invloed

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt dat die alleen werken voor teletekst ondertitels. Aangezien dit de eerste keer is dat er geen PMT mee wordt uitgezonden op DVB ondertitels. Ik zou kunnen overwegen in de code iets toe te voegen zodat je ook de DVB grafische ondertitels kunt delayen als de timing lakes...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ze bij live goed getimed worden... Bij de opnames worden (eenvoudig uitgedrukt) de streams feitelijk apart opgenomen en als in een stream geen PTS zit is het naderhand niet te synchroniseren.

 

Het kan nog wel enige tijd duren voordat ik de fix maak...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf morgen zit het er in... Het probleem is niet geen PTS maar een PTS die helemaal afwijkt... Dus er zit wel degelijks iets geks op die transponder...

 

FYI: http://openpli.git.sourceforge.net/git/gitweb.cgi?p=openpli/enigma2;a=commit;h=f784155133476ad8e444387cb7d44a382ea879c8

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...