Ga naar inhoud


Interactieve TV-pilot: bij Telfort gestart


cosmos

Aanbevolen berichten

Ik dacht, laat ik het even delen met sat4all gebruikers, Telfort is namelijk gestart met een Interactieve TV-pilot: informatie- en aanmeldtopic als het goed is hebben ze nog of kunnen ze nog wat piloten gebruiken.

 

Veel plezier ermee.

P.s. mocht dit volgens een moderator in een verkeerd gedeelte staan, excuses hiervoor en kan deze worden verplaatst.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die pilots waren reeds op 20 mei al gestart wink

 

Maar dit was inderdaad nog niet op S4A te lezen smile

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, kreeg vandaag een bevestiging per mail dat de Motorola ontvanger zal worden gestuurd met een direct telefoonnumer en mailadres. VDSL2 pilot heb ik ook aan meegedaan was ook een leuke tijd, snelheden mogen worden gehouden 40/4 :D

 

Maar diegene die wil meedoen aan de Interactieve TV-pilot, laat snel een bericht achter dat je wilt meedoen op het aanmeld topic. Mochten ze je gegevens niet hebben vragen ze je een pm te sturen met je huisnummer en postcode, er zijn verder geen kosten.

 

Enige wat ze vragen is tijdens de pilot telefonisch bereikbaar te zijn voor vragen en een berciht achter te laten op het forum hoe je de kwaliteit vindt, een gratis monteur hoort tot de mogelijkheden.

 

Citaat:
Wat is Interactieve TV?

Met Interactieve TV kunt u met de meegeleverde tv-ontvanger (met ingebouwde harddiskrecorder) een groot aantal televisie- en radiozenders bekijken en beluisteren. Daarnaast kunt u ook live tv pauzeren, gebruikmaken van Programma Gemist, programma's opnemen en films kijken met Videotheek Thuis.

 

Waaruit bestaat het Interactieve TV pakket dat ik in de pilot ontvang?

 

Met de ontvanger kunt u meer dan 90 tv-zenders en 90 radiozenders in digitale kwaliteit bekijken en beluisteren. U krijgt standaard 53 tv-zenders in haarscherp beeld en geluid (basispakket). Daarnaast ontvangt u 42 extra zenders op het gebied van amusement, lifestyle, kennis, muziek, sport en kids (pluspakket).

Live tv pauzeren: u pauzeert ieder programma met een druk op de knop en kijkt verder wanneer het u uitkomt.

Nu tijdelijk gratis tv-ontvanger met ingebouwde harddiskrecorder.

In de tv-ontvanger die u in bruikleen krijgt, zit een harddiskrecorder ingebouwd. Hiermee kunt u tot 100 uur programma's opnemen.

Programma Gemist: u kunt gemiste programma's (tot 10 dagen terug) bekijken. Dit geldt niet alleen voor Nederland 1, 2 en 3, maar ook voor RTL4, 5, 6 en 7, SBS6, Veronica en Net5. U kijkt ze in digitale kwaliteit terug op uw eigen televisie via Programma Gemist.

Videotheek Thuis: voor het kijken van een topfilm hoeft u de deur niet meer uit. Met Videotheek Thuis hebt u de keuze uit ruim 2.000 films, tv-series, tekenfilms, documentaires en cabaretshows. Een film huurt u al vanaf € 2,99. U bestelt een film gemakkelijk vanaf de bank met uw afstandsbediening. Tijdens de pilot brengen wij bij acceptabel gebruik (maximaal 5 films per week) de films niet in rekening.

 

 

Wat krijg ik thuis gestuurd?

 

• Motorola tv-ontvanger met harddisk (100 uur opnemen)

• Afstandsbediening incl. batterijen

• AC-adapter en voedingskabel

• Scartkabel

• HDMI-kabel

• Audio-kabel

• Ethernet-kabel

• Draadloze verbinding set

• Handleiding

 

 

Welke zenderpakketten worden er aangeboden?

Bovenop het basispakket (53 zenders) kunt u meerdere zenderpakketten aanvragen. Het aanvragen van een zenderpakket doet u door contact op te nemen met één van onze pilot-medewerkers. In de bevestigingsmail kunt u de contactgegevens vinden.

 

Alle zenderpakketten op een rij:

 

Plus pakket (dit pakket staat standaard aan bij de pilotklanten):

 

• 42 tv zenders

• 10 dagen programma's terugkijken (uitzending gemist) van Nederland 1-2-3, RTL 4-5-7-8, Net5, SBS6 en Veronica

 

Eredivisie Live pakket:

• 4 tv zenders

• Eredivisie Live Gemist

 

Sport 1 pakket:

• 6 tv sportzenders

 

Kids pakket:

• 2 tv zenders: Studio100 TV en JimJam Kinderprogramma's en series voor de kleintjes in het gezin 24 uur per dag beschikbaar, zonder reclame onderbrekingen

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

Ik heb gisteren al bericht gehad dat ik binnen afzienbare tijd een monteur kan verwachten om het zaakje draaiende te maken..

 

Ik had Telfort laten weten dat ik het zelf ook wel kon..

 

Maar voor de praktijktest wilden ze het graag ook zoveel mogelijk laten installeren door een monteur.

 

Ben benieuwd wat voor meerwaarde dit gaat geven en de evt.kosten na de Pilot voor interactieve TV.

 

UPC is hier al een poosje de deur uit gelukkig..

 

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...