Ga naar inhoud


[TF5000CI] Netwerk zoeken aan.


erwin05-verwijderd

Aanbevolen berichten

Heb een vraag over netwerkzoeken aan voor mijn TF5000ci.

 

Als ik met Topset en ik begin dan met een lege lijst 1 satelliet toevoeg bv Hotbird en ik voeg dan maar 1 frequensie toe bv 10719V 27500 en ga dan met netwerk zoeken aan zoeken dan vind de Topfield alle andere frequesie's er vanzelf bij, er worden er 77 gevonden dit werkt ook zo bij alle Astra satellieten.

 

Maar ga ik bv 1 freq toevoegen bij Eurobird 9 dan vind hij alleen maar die freq en vind de rest van de freq er niet bij is dit per sat verschillend?

 

nog 1 voorbeeld bij sat Eutelsat W3A voeg ik 1 freq toe 10721H 22000 en de rest komt met netwerkzoeken aan er niet bij nou had ik in een ander lijst 20 freq voor deze sat en als ik dan met netwerk zoeken aan zoek kwam er wel 1 freq bij.

 

is er een soort start freq bij sommige sat of werkt het gewoon niet bij alle satelieten of moet je bij sommige sat meerder freq handmatig toevoegen wat niet hoeft bij alle Astra sat die hebben 1 start freq nodig en vind de rest erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Kennelijk kent je Topfield al een reeks transponders op bv. Astra1 en niet op de Eurobird. Tenminste, zoiets kan ik dan bedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...