Ga naar inhoud


iPhone gestolen... recup contacten ???


yvessr

Aanbevolen berichten

Mijn iPhone werd 2 dagen geleden gestolen; dat is op zichzelf al een zware klop, maar even erg is dat ik daarmee een heleboel zeer belangrijke contacten en adressen kwijt ben !

Is het mogelijk deze te recupereren/exporteren vanuit een synchro i-Tunes om ze dan naar mijn nieuwe GSM door te sturen???

Hartelijke dank voor alle nuttige info !

 

 

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Kun je je contacten exporteren naar een CSV bestand? Onder andere de software van Nokia kan hiermee gewoon een telefoonboekje vullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een andere iphone hebt, kun je zo de backup terugzetten.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Zoals ik de tekst van TS lees, denk ik dat ie geen nieuwe iPhone heeft.


Denk het ook niet maar het is wel belangrijke informatie om iemand echt goed te kunnen helpen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor jullie hulp !

 

... mijn toekomstige GSM is mijn 'oude' Samsung Corby S3650...

Hèt probleem is niet hoe mijn contacten daarin te brengen dan wel hoe ze te kunnen recupereren vanuit de laatste i-Tunes sync !!!

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Dan is dus de vraagstelling of je software hebt voor de Samsung, welke overweg kan met een output bestand van je iTunes software. In veel gevallen kun je bij de 1 exporteren in CSV formaat en de ander importeren in CSV formaat. Of dat bij jou opgaat, dat weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je hem niet gelijk kunnen traceren en geblokkeerd? Find my iPhone is hier vrij nauwkeurig.

 

Contacten hier in mobileme, en 2 keer online geback-upped. En met de simmannager op de duo-sim gedrukt.

 

 

btw de kortste klap is ff een iphone lenen, herstellen alszijnde jou toestel.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Contacten van mijn iPhone worden via iTunes met Outlook gesynchroniseerd (althans op een PC), ik heb dus altijd alle contacten ook nog in Outlook. Deze kun je dan ook weer met andere merken telefoons synchroniseren met de bijbehorende software. Is dat bij jou niet het geval?

 

En zoals iemand al opmerkte, je kunt een iTunes backup altijd naar een iPhone van een vriend terugzetten als die vriend even zijn iPhone wil uitlenen, voor het gewoon kunnen uitlezen van de contacten.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ooit wel eens met de iPod/iPhone Touch backup extractor zitten spelen (google!). Met behulp van dit programma kon ik sms-jes, belhistorie en volgens mij ook de contacten exporteren. Deze is voor de Mac. (gratis)

 

Voor Windows heb je bijvoorbeeld Reincubate maar je hebt voor bovenstaande ook een windows versie die gratis is maar ook een betaalde versie. Hij heet dan iPhone backup extractor

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Tha Great Mac,

ik zou mijn contacten liefst in Vcard formaat moeten trachten te bekomen, dan lukt het wel, maar hoe kom ik eraan ?

terloops gezegd, ik heb een Windows computer dus Mac progs kan ik niet veel mee beginnen.

Is er soms iemand die me aan een full versie van i-Twin 3.2 kan helpen ?...

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...