Ga naar inhoud


[ET9000] CT 1.2 Firmware 11-06-2011


firescoob

Aanbevolen berichten

Ik kwam op het Clarke Tech Support forum firmware CT 1.2 tegen.

 

release notes:

 

Es ist ein OpenPli 11.06.2011

 

+ CT Panel

+ CT MultiQuickbutton

+ LAVA SKIN

+ Astra Settings

+ CoolTV Guite 4.0

+ Extended AV Settings

+ Extended Media Player

+ CT WLAN Treiber

+ Aktuelle Treiber vom 15.5

 

und vieles mehr

 

zoek bij Google naar Clarke en Support, ga dan naar het Duitse forum en kijk onder firmware.

 

Ik weet niet of dit de officiële firmware is maar het ziet er veelbelovend uit.

 

het kan zijn dat je de nieuwe bootloader nodig hebt als je na het flashen green screens krijgt.

 

Ben zelf nog met de nieuwe HDFreaks firmware aan het testen.

 

MvG

 

Firescoob

 

ET9000_BootLoader_20110519.zip

Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


je hebt gelijk, heb deze info van degene die de firmware heeft gepost op een ander forum gevonden:

 

"This is just a modded version.The official Clarke-Tech Image 1.2 is coming soon"

 

ik ben 'm nu aan het testen maar de spinners komen toch nog vaak zonder enige aanleiding in beeld terwijl je gewoon aan het kijken bent en niets op de box doet.

 

MvG

 

Firescoob

Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo Xtrend gebruikers bij mijn Xtren ET 9000 draaid de hdfreaks.cc v 3.1 goed het zappen gaat ook goed alleen als ik de box uit zet en weer aan dan werkt de info balk niet meer

jammer van dit probleempje, ook heb ik nog een probleem bij het opstarten moet ik even de internet kabel er uit halen wil de box doorstarten frownwink

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: buzzio
Hallo Xtrend gebruikers bij mijn Xtren ET 9000 draaid de hdfreaks.cc v 3.1 goed het zappen gaat ook goed alleen als ik de box uit zet en weer aan dan werkt de info balk niet meer
jammer van dit probleempje, ook heb ik nog een probleem bij het opstarten moet ik even de internet kabel er uit halen wil de box doorstarten frownwink


Stel je nieuwe vragen in een duidelijk geformuleerd nieuw topic en niet in het topic van een ander a.u.b.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...