Ga naar inhoud


Advies gevraagd voor HD ontvanger


Duikertje

Aanbevolen berichten

Hoi Alle,

wordt zo langzamerhand kriegel van de beeldkwaliteit die ik met mijn TF5000ci ontvang en zal dus een nieuwe HD ontvanger moeten gaan aanschaffen maar ik heb geen idee welke.

Hij hoeft niets speciaals te kunnen als hij maar goed beeld geeft en ook nog een beetje redelijk zapt.

Ik dacht zelf aan een van de volgende ontvangers daar de prijs ook nog redelijk is.

 

Rebox RE4000CI of Rebox RE-4200HD PVR.

 

Ik heb een disec in gebruik met 4 lnb's dus dat moet hij ook aankunnen.(of moet je voor HDtv andere lnb's gebruiken)

 

Is dit een goede keus of zijn er andere die een nog beter idee hebben kwa ontvanger.

 

Alvast bedankt voor de eventuele reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Is een prima keuze. Nu toch nog even een andere vraag... Heb je al een HD tv eigenlijk? Anders kun je ook opteren voor een tv met DVB-S2 tuner erin.

 

Die LNB's kun je uiteraard blijven gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnekort worden ook 2 sab tuners leverbaar met hd en 1 met een ingebouwde dvbt, daarnaast een usb poort om op te nemen.

En de prijs komt waarschijnlijk onder de 150 euro.

En niet cd goedgekeurd.Maar wel een fast scan mogelijkheid.

Misschien iets voor jou.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat duikertje helemaal niet doorheeft wat de toeters

en bellen zijn.met andere woorden de rebox is begrenst in de mogelijkheid er meer mee te kunnen dan alleen wat rebox toelaat.dus bezint u eer ge begint.het beste advies is toch de dream,vu+,clarktech,maar wil je alleen een goede beeldkwaliteit

weinig geld uitgeven,ga dan voor een z.g.a n 7141 van phillips

voor 80 euro,ze staan regelmatig op dit forum te koop.je kunt er alleen geen hdd met opnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: abrahamsat
Ik denk dat duikertje helemaal niet doorheeft wat de toeters
en bellen zijn.met andere woorden de rebox is begrenst in de mogelijkheid er meer mee te kunnen dan alleen wat rebox toelaat.dus bezint u eer ge begint.het beste advies is toch de dream,vu+,clarktech,maar wil je alleen een goede beeldkwaliteit
weinig geld uitgeven,ga dan voor een z.g.a n 7141 van phillips
voor 80 euro,ze staan regelmatig op dit forum te koop.je kunt er alleen geen hdd met opnemen.


Heb vroeger een Nokia 9500 gehad dus je hoeft mij niet uit teleggen wat toeters en bellen zijn.

Maar zoals in mijn vraag staat dat ik alleen maar een HD ontvanger wil waar ik gewoon tv mee kan kijken en verder niets en een Dreambox is inderdaad perfect maar wordt mij gewoon te duur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...