Ga naar inhoud


Welke mediaspeler kan 3D afspelen


Aanbevolen berichten


De Popcornhour A200, A210 en C200 kunnen het.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ze hoeven geen HDMI 1.4a te ondersteunen om 3d weer te kunnen geven tot 720P. Je kunt immers ook 3D van de satelliet afplukken zonder HDMI 1.4(a)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Ze hoeven geen HDMI 1.4a te ondersteunen om 3d weer te kunnen geven tot 720P. Je kunt immers ook 3D van de satelliet afplukken zonder HDMI 1.4(a)


Ik ga er toch vanuit dat Kjonker1 ook 1080P zou willen kunnen weergeven en niet alleen bij 720p blijft hangen.

HG

 

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hgroen
Origineel bericht van: winwiz
Ze hoeven geen HDMI 1.4a te ondersteunen om 3d weer te kunnen geven tot 720P. Je kunt immers ook 3D van de satelliet afplukken zonder HDMI 1.4(a)


Ik ga er toch vanuit dat Kjonker1 ook 1080P zou willen kunnen weergeven en niet alleen bij 720p blijft hangen.


Dat is een keuze.... als je het verschil al ziet, maar dat is een andere discussie.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Volgens mij kan de popcorn ook geen real 3d afspelen, maar 100% zeker weet ik dat niet want mijn 3D TV laat gezien de lange levertijd nog even op zich wachten.

 

Ik heb vanaf vandaag wel tijdelijk een Samsung UE46D7000 3D LED TV tot de Panasonic binnen is en dan kan ik het zelf ook echt testen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

De xtreamer prodigy moet je niet te veel van verwachten. Dat is de enige mediaspaler die het zou kunnen, dat ander ding is gewoon een HTPC en niet een bijzonder snelle.

 

Die prodigy heeft een Realtek 1186 CPU van 700mhz en dat blijft voor het probleemloos afspelen van 3D BD's met hoge bitrate echt te krap. De netwerk performance van die dingen zuigt ook.

 

Er is momenteel maar één mediaspeler die RealD BD's af kan spelen en dat is een snelle (en dure) HTPC met een HDMI 1.4a kaart er in en powerDVD 10+ onder windows.

 

Natuurlijk werkt een standalone 3D BluRay speler ook, maar die spelen over het algemeen geen andere media, behalve CD en DVD.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin er ondertussen naar te neigen om zelf maar een mediaplayer te configureren. Zotac heeft een hele serie passende mini HTPC's met HDMI 1.4 aansluiting, die je zelfs achterop je TV kunt monteren (aan de VESA montage punten). Je zult alleen een echt goede mediaspeler applicatie moeten vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...