Ga naar inhoud


[DM100] dreambox 500s inscannen van canaal digitaal kaart hoe


san

Aanbevolen berichten

ik ben nog niet zo bekend met deze ontvanger 2ehans gekocht en dacht even net als bij me oude pioneer ontvanger automatisch de kanalen in te scannen van mijn canal digitaal kaartje.

Ik zie enkel een zooi boeketten van hans geloof ik met de laatste lijst maar daarmee ontvang ik niet film1 op me oude pioneer wel.

Hoe scan ik die kanaal digitaal kaart in op zo dreambox 500s

Er staat Pli op de normale kanalen als rtl4 en zo krijg ik wel te zien via de boeketten met mijn kanaal digitaal kaartje.

Ik ben me er van bewust dat het geen hd ontvanger is maar ontvang op me oude pioneer wel de sd kanalen van film1 maar daar bij weet ik dan ook hoe je die eenmalig inscand met het canal digitaal kaartje.

 

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De 3 Film1 sd-kanalen op 23.5 zijn niet te ontvangen met een 500s omdat de transponder in dvbs2 uitzendt.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

a) Film1 kanalen kun je niet kijken op een dreambox 500s

B) Scannen van kanalen gaat niet via je kaartje, maar middels het menu - signaalmeting etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...