Ga naar inhoud


[SAB HD] Sab Titan 1 - Welke cccam zit er eigenlijk in - en kan je ze veranderen?


Beurnie1

Aanbevolen berichten

Ik heb net een Sab Titan aangeschaft en er de laatste versie van software van de site DVBStand erop gezet.

 

Weet er eigenlijk iemand welke Cccam er juist inzit? (cccamd)

En of je eventueel de cccam kunt manueel updaten? (ik kan er via FTP blijkbaar niet in)

 

Om mijn thuisnetwerkje actief te maken heb ik Cccam 2.2.1 (of hoger) nodig. En zoals het er nu uitziet lijkt dit niet de Cccam 2.2.1 te zijn?

 

Mijn vraag is dus welke Cccam is dit?

En/of kan deze geupdate worden naar Cccam(d) naar de 2.2.1 versie (en zo ja hoe?)

 

Hopelijk weet er iemand raad...

 

 

Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oei, is dit een beperking van het toestel, of is dit een beperking omdat de software er nog niet klaar voor is?

 

Want als ik de 2.2.1 niet aan de praat krijg, vrees ik dat ik het homesharing gedoe hier nooit aan de praat kan krijgen, vermits de client hier per se 2.2.1 moet hebben...

Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan idd

 

Maar euhhh homesharing krijg je altijd aan de praat ongeacht welke cccam client versie!!

 

Tevens heeft de unix F+ met de orginele spark firmware Oscam aan board deze kan als CCcam client gebruikt worden

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_liver
Ja dat kan idd

Maar euhhh homesharing krijg je altijd aan de praat ongeacht welke cccam client versie!!

Tevens heeft de unix F+ met de orginele spark firmware Oscam aan board deze kan als CCcam client gebruikt worden


Nee dat kan NIET, omdat er (voor zover mij bekend) geen CCcam versie 2.2.1 beschikbaar is voor het s4h hardware platform.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Beurnie1
En als je enigma2 op de F+ kan zetten, dan kan je Cccam versie 2.2.1 er wel op krijgen neem ik aan?


Vraagje.
Is het ook mogelijk om Enigma 2 op de Titan 2 te zetten?

Zoek namelijk een goedkope ontvanger voor de slaapkamer die Enigma 2 kan draaien.

Groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat kan helaas niet. Is wel mogelijk op de SAB unix F+, maar draait niet zo soepel als je gewend bent van een Dreambox.

 

Maar als je een goeie Enigma2 ontvanger zoekt, kun je de review van de VU Uno eens bekijken, dat ziet er erg goed uit voor weinig.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Sab Titan - CCcam 2.0.11

Sab Unix F+ - CCcam 2.1.4

 

Sab Titan kun je niet hoger zetten, Sab Unix F+ kan ook op Enigma2

 

CCcam hoger dan 2.2.1 bestaat niet 2.2.1 is de laatste

 

Uhm ik weet dat het een oud draadje is.

Vond dit via gooooglle

 

Maar je geeft aan dat op een unix enigma 2 past....

Dus draait daar een image van dmm of PLI op dan?

Want dat zou perspectieven bieden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...