Ga naar inhoud


Goed alternatief voor Gemini


FrankAdem

Aanbevolen berichten

Ik was altijd een grote fan van Gemini (voor DM800), maar blijkbaar is dit sinds 1 jaar niet meer bijgewerkt. Gemini zelf stelt GP3 als alternatief voor. Is dit een goede image? Of kies ik beter iets anders? Ik gebruik enkel cccam en enkele andere functies. Werken deze images dan ook op DM800SE en niet alleen op DM800?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: FrankAdem
Origineel bericht van: Loui (K)
Ik zou voor Pli gaan daar zit alles in en wordt dagelijks geupdate. Klik hier maar en klik op jou type box.

Thanks. Maar dat zijn nightly builds. Zijn die wel stabiel? En update je dan elke dag? Kan dat rechtstreeks vanuit Pli zelf?


Je hoeft niet elke dag te updaten ,dat bepaal je zelf.Stel je installeerd deze image vandaag maar doet pas over een maand de update dan is de image na de update weer van de dag dat je de update doet.Weer nieuw snap je?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: FrankAdem
Ik was altijd een grote fan van Gemini (voor DM800), maar blijkbaar is dit sinds 1 jaar niet meer bijgewerkt. Gemini zelf stelt GP3 als alternatief voor. Is dit een goede image? Of kies ik beter iets anders? Ik gebruik enkel cccam en enkele andere functies. Werken deze images dan ook op DM800SE en niet alleen op DM800?


Gewoon iCVS image gebruiken van 24/03 met GP3. Te downloaden bij IHAD. Fantactische image, zeer stabiel en dagelijks te updaten.
Heb vele images gebruikt maar deze vind ik toch veruit de beste.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Heb zelf veel problemen gehad met PLI, zweer zelf bij Newnigma2.


En ik zweer bij de originele DMM image met de GP3 plugin, werkt 100% goed met alles. Oók updatebaar, etc.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dagg

En ik zweer bij de originele DMM image met de GP3 plugin


Dat is het nou net, vraag het 10 mensen, en allen zullen een andere image aanbevelen.

@Topicstarter: Beste manier is toch zelf verschillende images te proberen en kijken welke het beste bevalt.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kistedu
Origineel bericht van: FrankAdem
Ik was altijd een grote fan van Gemini (voor DM800), maar blijkbaar is dit sinds 1 jaar niet meer bijgewerkt. Gemini zelf stelt GP3 als alternatief voor. Is dit een goede image? Of kies ik beter iets anders? Ik gebruik enkel cccam en enkele andere functies. Werken deze images dan ook op DM800SE en niet alleen op DM800?


Gewoon iCVS image gebruiken van 24/03 met GP3. Te downloaden bij IHAD. Fantactische image, zeer stabiel en dagelijks te updaten.
Heb vele images gebruikt maar deze vind ik toch veruit de beste.


ja ik heb ze ook zo ongeveer allemaal uitgeprobeerd en ik vind die van iCVS met de GP3 plugin toch wel het beste en het meest stabiele.
Maar ja, les gouts el les couleurs.....

Groetjes,
Stefaan

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...