Ga naar inhoud


[ET9000] is er een erase image voor de xtrend et9000


dreamer122

Aanbevolen berichten

goedemorgen ,,ik ben nieuw en aan het ontdekken wat er kan met de xtrend ,, nu heb ik van alles gedaan om wijzer te worden en dacht nu gaat het wel ,,dus ik maak alles schoon zet er een schone image op en bouw hem op naar mijn zin ,, ik doe de stappen zet de et9000_bootloader er op en begin opnieuw ,, dus hij vind de software en begint ,,dan een boot en wat verbaast mij alles staat er nog op ,,is dat normaal ,,of doe ik wat fout ??

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Als je een image succesvol flashed, is het onmogelijk dat er nog resten staan.

 

Misschien heb je de Pli Autobacup gebruikt?

 

Zet die dan uit en wis de backup op je HDD anders wordt die inderdaad steeds weer op je schone image terug gezet.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal wel aan mij liggen dat ik het niet goed verwoord ,,, maar ik bedoelde ,,de image waar ik aan gekloot heb ,, staat er nog op hij zet er geen nieuwe op ik doe dus de stap et9000_bootloader en dan denk je toch er staat niets meer op ,,maar naar de boot staat er gewoon de pli image op,, en waar staat de backup in de et 9000 ?? en ik heb er nog geen hdd in ,maakt hij dan nog een backup ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Misschien heb je de Pli Autobacup gebruikt?

Je kunt ook deze map ff renamen. Standaard staat hij in de root van je harddisk en het is de map backup. Dat kan met ftp, maar ook gewoon met explorer of eventueel via telnet of SHH (putty) met mv /hdd/backup /hdd/backup.bak... dan ben je de backup niet meteen kwijt!!!
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...