Ga naar inhoud


binnenkort disney channel?


lelystedeling

Aanbevolen berichten


Wie weet... CDS is van M7 en M7 geeft al in andere gebieden Disney door. Dus er is wel een goed contact. O.a. voor TeleSat in Belgie en Luxemburg geven ze al Disney door. En ook voor CSLink....

 

Dus het zou zomaar kunnen...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem is dat disney voor TVV al niet zou lukken,

die zit exclusief bij telenet (vlaamse versie),

dus weet niet of het zomaar kan met de nederlandse reclame die eropkomt voor belgie.

heeft upc die ook niet exclusief,of kennen jullie in nederland zo geen nadelen met upc??????

 

en als die er al zou bijkomen zie ik hem op de 23.5 komen in MPEG4 wegens het ruimte probleem op de sat voor TVV/CD.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
probleem is dat disney voor TVV al niet zou lukken, die zit exclusief bij telenet (vlaamse versie),


Onzin, Belgacom biedt Disney Channel ook gewoon aan.

Sony 46HX920 FullHD LED TV,

Humax iCord HD (320 GB)

Visiosat Bisat G4 Quadro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo gaat ook disney doorgeven per 1 september.

Maar voor mijn kids zou het ook beter zijn, XD vinden ze maar niks.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
maar welke versie is het,de vlaamse of de nederlandse ????


heb het natuurlijk over de Vlaamse versie (in Vlaanderen) daar je het over TVV en Telenet hebt en bovendien televisie via Belgacom alleen in Belgie wordt aangeboden. In Wallonie bieden ze de Franstalige versie aan en in Brussel beide versies.

Sony 46HX920 FullHD LED TV,

Humax iCord HD (320 GB)

Visiosat Bisat G4 Quadro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
probleem is dat disney voor TVV al niet zou lukken,
die zit exclusief bij telenet (vlaamse versie),
dus weet niet of het zomaar kan met de nederlandse reclame die eropkomt voor belgie.
heeft upc die ook niet exclusief,of kennen jullie in nederland zo geen nadelen met upc??????

en als die er al zou bijkomen zie ik hem op de 23.5 komen in MPEG4 wegens het ruimte probleem op de sat voor TVV/CD.


Dit is volgens mij veels te moeilijk gedacht. Als je kijkt naar 13th street, of syfy, of humorTV, deze kanalen zijn begonnen bij upc en zijn nu ook beschikbaar via canaldigitaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lelystedeling
Origineel bericht van: Rekordc
Mijn dochter (10) leest dit en zegt gooi rtl8 er maar af dan is er ruimte genoeg voor een extra disney kanaal

Hahahaha

haha das idd een goeie opmerking van je kind:P btw hallmark is toch nu weg, dus hier is ruimte voor disney channel:D

en dan weer ruimte delen met ECV,in het weekend dan geen disney als er veel kids thuis zijn en tv willen kijken,

en er is nog disney junior die binnenkort start,dus ook nog een zender die erbij kan,
als ik zo tel wat er binnenkort allemaal zou bijkunnen zitten we al aan 4 a 5 zenders,
een nieuwe transponder is dan nodig vrees ik.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...