Ga naar inhoud


[6072 Firmware] RayhtecV3.12g build3


Johan45

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: RayhTec
De testversie kan vervangen worden door deze.

Structureel is er aardig wat veranderd, maar na enkele dagen testen ben ik er wel tevreden over.

Teletekst, meerdere talen en ondertiteling( wel de teletekst ondertiteling, niet de DVB) doet het bij de zenders die dit in de PMT meesturen. Nederland doet dat natuurlijk weer niet. Daar moet handmatig Teletekst pagina 888 ingesteld worden, maar RAI, BBC , de Fransen geven het allemaal netjes weer.

Zappen gaat stabiel, ook bij RS232 gaat het snel. +B1 menu reageert nu meteen, hoeft niet meer te zappen.

Enjoy,


Klik hier om de firmware te downloaden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Goed werk.

Ondertiteling werkt. Ben alleen benieuwd waar de kabelaanbieder sommige ned. ondertiteling vandaan haalt.

 

Na het flashen gaven alleen de bbc stream kanalen geen signaal. (Heb de eigen lijst er weer in gezet.) De kanalen heb ik verwijderd en opnieuw gescand. Tot mijn verbazing stond de audiopid direkt goed.

 

Bij de kanalen editor staat nu ook reprog functie. Alleen daarin heb ik me nog niet in verdiepd.

 

De italiaanse fans zullen binnenkort wel met een italiaanse versie komen cool

Link naar reactie
Delen op andere sites

De opzet van de firmware is als volgt.

Er wordt afgestemd op de settings zoals die in de kanalenlijst staan. Video, Audio, en ecm's.

Als de kanalenlijst in orde is zal er normaal gesproken dus geen probleem zijn.

De audiosporen, teletekst en ondertiteling worden bepaald adhv de PMT zoals die door het kanaal meegestuurd wordt.

 

De PMT bevat ook de pids voor de video, audio en pcr van de desbetreffende SID. De bedoeling is in de toekomst de REPROG functie die waarden gaat overnemen in de kanalenlijst.

 

Groeten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee vragen en twee keer is het antwoord ja.

Je moet er alleen rekening mee houden dat in mijn lijsten de video pid altijd is ingesteld is op de seca3 kaart.

De eerste keer zal je dus de video pid voor de seca2 kaart moeten activeren in het Plus menu.

Dus + -->B -->1 en dan de juiste pid selecteren CA ID is 100, ECM PID is 16**, Provider 006a

Daarna de decoder op stand-by zetten om de pid aanpassingen op te slaan.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...