Ga naar inhoud


[Premium+ HD] Probleem met afspelen van YouTube videos


Gast ed59

Aanbevolen berichten

Tot nu toe had ik geen problemen met het afspelen van YouTube videos (geïnstalleerde software: Azbox-HD+ 0.9.5308. Ik heb een normaal werkende internetverbinding (kan op websites en plugins downloaden). In het YouTube-menu wordt alles geladen, maar er wordt niets afgespeeld (melding dat de video mischien verwijderd of geblokkeerd werd. Heeft iemand hetzelfde probleem?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb op verschillende plaatsen gelezen dat men een andere API zou gebruiken. Blijkbaar zal dat een fix of een software upgrade voor gevolg hebben. Blijkbaar is dat ook al in het verleden gebeurd, maar toen had ik nog geen AZ-box.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier precies hetzelfde probleem met youtube.

 

Is er al een update van de youtube player beschikbaar?

 

OFF TOPIC:

Klik om te tonen..
By the way, wat ik ook zeer positief vind van een AZBox is dat deze box maar 1 file per opname aanmaakt (alleen een .ts file).

 

Dit in tegenstelling tot een dreambox die wel 5 of 6 verschillende files aanmaakt voor 1 opname!

 

Met Enigma 2 firmware erin maakt de azbox helaas net als een dreambox ook 6 verschillende files per opname aan.

 

Hoe zit dat eigenlijk met de Neutrino software die al enige tijd beschikbaar is voor een Premium (geen +) of Elite?

 

Maakt die ook de wereld aan files aan voor 1 opname?

nolan

VU Plus Ultimo4k, Triax 110 cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...