Ga naar inhoud


My tube werkt niet meer


dream7020

Aanbevolen berichten


 

User-if is ietwat gewijzigd (wordt er wel een beetje gek van eigenlijk) maar ben zelf eergisteren overgestapt van 2.0 naar 2.1 (op 1 v/d 8000's) en het schijnt dat mytube het wel doet onder 2.1.

 

Origineel bericht van: dream7020
my tube werkt nu niet meer open openpli 2.0

 

Werkt het wel weer op openpli 2.1 ?

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan ik natuurlijk niet garanderen. whistle

Ik zie op mijn andere 8000 (PLi 2.0) dat iedere keuze van afspelen wordt beeindigd met "Sorry, video not available"... mad

 

Origineel bericht van: dream7020
Hoop dat de 2.1 net zo goed draait als de 2.0

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, de YouTube speler is van een andere orde en wordt afgeraden, in ieder geval, binnen PLi.

En dus waarschijnlijk binnen iedere image.

 

Origineel bericht van: SIMBAke
youtube player ook niet , is quasi hetzelfde denk ik ?

veroorzaakt crash bij mij ( box reboot dan )

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ho, ho, ik praat alleen over de UI van Mytube dus. En daar gaat het hele verhaal (dit topic) over.

Ik kan er iig moeizaam mee overweg, maar dat zal wel aan mij liggen dan.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Heb nu ook problemen met mytubeplayer. Op zich werkt alles prima , vindt de clips, maar als je de opdracht afspelen geeft, dan doet hij dat ongeveer 4 a 5 seconden en komt dan met de boodschap "stop met afspelen van deze opname?" met daaronder de 4 opties. Meer hier last van...?

 

B17. frown

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...