Ga naar inhoud


Nieuwe versie Dreambox Control Center voor Enigma2 (DCC-E2)


vGnp

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: Tha Great Mac
Zo erg is een engelse of duitse versie toch niet?


Nee maar wij wonen in nederland en spreken ook nederlands,en dan is het ook leuk om ook nederlands te lezen.Zo langzamerhand moeten wij nederlanders gewoon Engels als moedertaal hebben nou dank je de koekoek.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Loui (K)
nou dank je de koekoek.

Liever niet dan toch, dan zit er een duits en/of engels ei in je nestje .....? ;-)
Nedelands zou makkelijker zijn, gelijk heb je!

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ThorBecke

Heb even een snelle vertaling naar het Nederlands gemaakt, maar kan 'm hier niet bijvoegen ...?

 

Waar moet ik de file ff naar toe mailen, om deze online te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ThorBecke

Hier in de bijlage (zip) de Nederlandse taal voor Dcc-E2, die ik gisteren dus ff snel heb gemaakt.

 

Hoe Nederlands toe te voegen?

 

Sluit alvorens het invoegen het programma DCC volledig.

Pak het bestand 'dcce2_lang.sil' uit en zet deze in de map 'lang' in de bronmap van dcc-E2.

Start DCC weer en kies de gewenste (Nederlandse) taal.

dcce2_lang.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

icesat

 

Is het verstandig om DCC 1.42, die ik op mijn pc heb, te vervangen door 1.44.

 

Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thorbecke

 

Kun je stap voor stap uitleggen hoe je de Nederlandse taal kunt invoeren in Dcc.

Bronmap DCC kan ik niet vinden.

 

Groet Hans

Visiosat Big Satellite schotel met 10 quad LNB's voor Astra 1, 2, 3, Hotbird, 9 oost, 4.8 oost, 5 west, 31 oost, 42 oost; 1 Spaun 4-v. uncom. disecqschak. + 3 Spaun 4-v. disecqschak.; 1 Spaun 2-v. uncom. disecqschak. + 2 Spaun 4-v. disecqschak; 2 losse Spaun 4-v. disecqschak. Visiosat schotel 64 cm met duo LNB voor Astra 1 en 3; Triax prime focus 1.40 m. schotel, draaibaar met Echostar DVR 7000.

VU+ Ultimo 4k met 2 sattuners en harde schijf en ET7500 met SSD schijf, dit alles op Openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...