Ga naar inhoud


[OpenBox] Er is weer nieuwe openbox firmware voor de s9 en S10


BB2000

Aanbevolen berichten

Prio file staat helemaal los van beeld verkrijgen op de anaal+ kanalen.

Ik denk dat jullie in de war zijn met de replace.list.

 

Priofile:

Eenvoudig gezegd kun je daarmee een voorkeur opgeven voor een bepaalde provider.

Als je bijv. externe sharing zou doen en er zouden veel kaarten zijn en het zappen zo bijvoorbeeld trager gaan maar je kijkt toch het meest naar de NL kanalen, dan kun je in zo'n prio bestand 0100 (seca) aangeven, die geniet dan de voorkeur op andere kaarten.

 

Grofweg is dit de functie van de prio file.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Smurf
Hi Gerard,

kun je uitleggen wat de prio lijst doet?
wat er in moet staan?
Ik heb alleen een replace.list en dan heb ik beeld.
Wat doet de prio lijst? en wat doet het beter/of niet dan de replace.list?


ik bedoelde replace.list, was zelf bezig hier met prio op een dm7000 vandaar.
sorry voor de verwarring

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast skybox_ontdekker

ik durf het haast niet te zeggen...maar, de smartcard moest er andersom in! toen verscheen er goed beeld.

 

nu is er wel een nieuw probleem. Het geluid is niet goed. Waarschijnlijk heeft iemand mij destijds ook de clown aangesmeerd. Weet iemand hier de firmware die goed werkt met de clown??

 

alvast dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al doende leert men, hihi. Kan gebeuren, maar niemand dacht eerder aan die mogelijkheid en ik zelf ook niet.

Voor wat het geluid betreft, probeer gewoon de laatste software. Ik heb er geen last van, zijn je speakers wel goed?

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veranderingen updates firmware info

 

Our company release new software for openbox/skybox s9/s10 hd pvr on 15th August 2011.Openbox and Skybox receiver boh can upgrade this software. Only the bootup picture is skybox , not openbox.In addition, if you buy the clone receiver, please don't upgrade our new software, otherwise, your receiver will be dead!

 

Regarding this new software, its improvements are the followings:

 

1.modified DiSEqC1.2 motor bugs.

 

2.add 95E satellite IPM (NSS6) patch agian .

 

3.modified CCCAM multi accounts connect servers bugs.

 

4.modified some CA smartcards EMM Autoupdate.

 

5.modified Thailand language EPG!

Vu+ Uno DM 800 DM800SE

Sundtek-C HUMAX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast skybox_ontdekker

bedankt pietjebel, laat ik nou net versie 1508 geinstalleerd hebben...

Ik zal dus een oudere versie firmware nodig zijn voor de clown

suggesties voor een goede versie?

 

ik heb met een digitale kabel het geluid doorgestuurd naar mijn kenwood die al jaren trouwe dienst doet en goed geluid geeft.

Met oude firmware was het geluid ook altijd perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast skybox_ontdekker

via het topic clone of niet, weet ik nu dat ik met de 98f2 een orginele skybox s9 bezit.

Laatst heb ik firmware ingeladen, en had ik alle zenders. De regionale zoals TV noord, ned 1, 2 en 3 in HD enz. Echter, het geluid was niet goed en zeer storend.

Met oudere/andere firmware draait alles weer prima, maar de meeste zenders worden niet gevonden. Bijv wel cd zenders als nickledeon, mtv nl, paar eurosportzenders, alle duitse zenders .. enz, maar NIET ned.1, 2, 3 (al dan niet hd), rtl 4, 5, 7, sbs6 en veronica. Veel zenders vindt hij NIET of ze staan op scramble. Kaartje is 100% werkend (als ik hem in de strong doe, gewoon alle zenders)

 

Ik heb een replacelist van deze site gehaald, en met succes ingeladen. Zoeken geeft dan geen ander resulataat.

Welke files kan ik nu missen?

 

Heeft iemand in ieder geval een 100% goede replace.list voor mij voor cd op de astra 19,2 en 23,5?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook opzoek naar een goede replacelist want mis ook een aantal zenders die normaal zouden moeten werken.

 

De HD zenders van CD werken wel (zoals NED 1,2,3 RTL4,5 SBS6 etc), maar andere zenders weer niet. Bijvoorbeeld National Geographic channel HD, Dorcel TV, Penthouse HD, Daring TV, Discovery HD. Terwijl ik het toppakket heb en de zenders normaal wel werken. Penthouse en Daring TV zenden toch 24/7 uit?

-=Met Een Hamer Past Alles=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...