Ga naar inhoud


Hoe onderscheid je een originele DM500HD van een illegale clone?


Michel

Aanbevolen berichten

  • 5 maanden later...

  • Beheerder

We kregen meldingen van eigenaren met een origineel exemplaar die ons melden dat een origineel er nu lichtelijk anders uitziet aan de achterzijde:

 

dm500hd.png

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het document van Happysat klopt voor geen meter,wat daar staat is net andersom.

Heb ik gister ondekt en de leverantier ############# ingelicht. Mijn serienummer en mac. adres naar Dream gestuurd, kreeg van daag de melding terug dat ik een orginele DB500HD heb. Deze ziet er aan de achterkant uit zoals bij het bericht van de moderator, dus zonder zilveren schroef.

 

Grt.JNN

aangepast door Michel
Reclame verwijderd. Je krijgt een extra zwar ewaarschuwing vanwgee het opzettelijk omzeilen van de reclame censuur.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

We kregen meldingen van eigenaren met een origineel exemplaar die ons melden dat een origineel er nu lichtelijk anders uitziet aan de achterzijde:

 

attachicon.gifdm500hd.png

ja zo ziet mijne DB 500HD er ook idem uit Michel

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ik heb mijn boxen altijd nieuw gekocht bij een officiele dealer. Als je die aanzet start de originele Dream-Multimedia firmware. Netwerk instellen en genuine dreabox plugin uitvoeren. Iedereen die een dreambox wil kopen, gewoon eisen dat de originele dream firmware erop staat. Willen ze dat als verkoper niet? Prima! Geen verkoop! Veel beter als een fysieke test op achterkantjes, zilveren schroefjes, mat of glanzende verf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...