Ga naar inhoud


[OpenPLi] Ligt de server bij pli er uit?


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Kan geen addons downloaden, online software update werkt niet, downloaden van de image wel.

 

Nu dus een onbruikbare box omdat de backup plugin tijdens de eerste boot de plugins niet op kon halen.

 

Weg cccam, LT6 skin, settings enz...

 

Vreemd genoeg kan ik op de laptop http://downloads.pli-images.org/feeds/openpli-2.1/dm8000/all/Packages.gz wel downloaden.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Michel hier draaid de server ok, heb m ff geprobeerd voor je .waarom niet de hele mik op n hd of usbstick zodat er altijd n opstart optie is

 

Groet Schapi

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Die plugins staat niet in de backup hoor en de settings zijn uiteraard wel allemaal automatisch terug gezet.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja he he dat weet ik ook maar later zei Michel dat hij het weer deed dan kun je toch alles in keer laten downloaden met die file en hoef je niet iedere plugin apart met de hand te doen daar doelde ik op.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...